توافق جدید نظام مهندسی اردبیل با بانک رفاه

توافق جدید نظام مهندسی اردبیل با بانک رفاه


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از توافق جدید با بانک رفاه برای گسترش همکاریهای مشترک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، آیین افتتاح باجه بانک رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در اجرای تفاهم نامه بین سازمان و بانک رفاه استان و عملیاتی کردن نظام اولویت بندی ارجاع کار نظارت ساختمان باحضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

میرمحمد سیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این آیین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری دو نهاد، اظهار کرد: خوشبختانه روند همکاری بین سازمان و بانک در سریعترین زمان ممکن عملیاتی و هماهنگی های لازم در مدت کوتاهی انجام شد و قطعا این حرکت ارزشمند هم برای سازمان و هم بانک رفاه منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با بانک های مختلف استان اظهار کرد: باتوجه به همکاری صمیمانه مجموعه بانک رفاه و همچنین وجود زیرساخت های مناسب نرم افرازی، در نشست اعضای هیات مدیره سازمان مصوب شد تا این همکاری با بانک رفاه در دستور کار باشد.

سیدهاشمی ضمن تقدیر از همکاری شایسته مدیریت بانک رفاه استان اظهار کرد: مصوبه هیات مدیره به دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها نیز ابلاغ خواهد شد تادر اسرع وقت نسبت به انتقال حساب های سازمانی به بانک رفاه اقدام کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با بیان اینکه در صورت فراهم شدن امور زیرساختی، همکاریهای مشترک گسترده تر خواهد شد، گفت: در این خصوص لازم است مجموعه مدیریتی بانک رفاه و سازمان خدمات متقابلی نسبت به هم داشته باشند و حمایت از جامعه مهندسی در دستور کار مدیریت بانک رفاه استان قرار گیرد.

کمال نادعلی مدیر امور ناحیه سه بانک رفاه کارگران نیز در این آیین، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این باجه و همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در راستای ارایه خدمات و تسهیلات ویژه و سریع به اعضای سازمان قول مساعد داد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات