10 پروژه مشارکتی در استان اردبیل در حال اجراست / اجرای پروژه‌های بازآفرینی با 400 میلیارد ريال سرمای...

10 پروژه مشارکتی در استان اردبیل در حال اجراست / اجرای پروژه‌های بازآفرینی با 400 میلیارد ريال سرمای...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، شهرام باباخانی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: بیش از 20 پروژه مشارکتی در قالب مجموعه‌های خدماتی، تجاری و مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجراست که در قالب این پروژه‌های مشارکتی 224 واحد مسکونی، 297 واحد تجاری و 55 واحد خدماتی با زیربنای 57 هزار و 311 مترمربع و به ارزش 1466 میلیارد ريال در حال اجراست.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی مشارکتی در سطح استان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در شهرک نیایش، میراشرف، مسکونی ولایت، آزادگان و تجاری – خدماتی ولایت و همچنین پروژه مشارکتی شهرک مهر در پارس‌آباد و مشگین‌شهر در حال اجراست.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل آخرین وضعیت مسکن مهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: کل برنامه مسکن مهر استان اردبیل 41 هزار و 378 واحد با سرمایه‌گذاری بیش از 40 هزار میلیارد ريال بوده است.

باباخانی گفت: از این تعداد 40 هزار و 726 واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز به تعداد 336 واحد در مرحله تکمل و تحویل به متقاضیان است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و افزود: ثبت نام مرحله اول در سطح استان به تعداد 1500 واحد و مرحله دوم 8400 واحد انجام شده با تخصیص زمین با قابلیت احداث 1540 واحد عملیات اجرایی آن شروع شده است.

باباخانی بیان کرد: در شهرستان اردبیل و با محوریت شرکت توسعه‌گران عمران قرارداد احداث 540 واحد به امضا رسیده و این پروژه در مرحله اجرای فونداسیون می باشد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در سایر شهرهای استان به ویژه شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت این طرح با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری است.

باباخانی پروژه‌های واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام را یادآور شد و بیان کرد: 320 واحد در شهرک اندیشه، 150 واحد در خیابان داروپخش و 70 واحد نیز در خیابان کارگران به همت ستاد اجرایی فرمان امام عملیاتی خواهد شد.

وی از شروع عملیات ساختمانی 540 واحد و اتمام عملیات پی‌کنی و شروع عملیات فونداسیون در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در مناطق مختلف استان این پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

اجرای پروژه‌های بازآفرینی با 400 میلیارد ريال سرمایه‌گذاری

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه‌های بازآفرینی شهری گفت: 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ريال در سطح استان در حال اجراست.

باباخانی این پروژه‌ها را شامل احداث سرای محله ، پایگاه سلامت، کلانتری و بهسازی آسفالت معابر محله گلمغان دانست و بیان کرد: تعریض و خیابان‌کشی معابر ایران آباد، احداث سالن ورزشی ایران آباد، احداث پارک و مرکز بازآفرینی ملایوسف، ساماندهی رودخانه بالیقلوچایی، احداث پارک مقدس اردبیلی و ساماندهی محلات پنجگانه در حال انجام است.

وی گفت: در مشگین‌شهر نیز پروژه های بازآفرینی شهری نظیر پروژه‌های بهسازی و آُسفالت معابر، احداث پایگاه سلامت، لایروبی کانال، پیاده‌رو و ساحل‌سازی نوشین‌دره‌سی و پیاده‌‌راه‌سازی خیابان امام خمینی از جمله آنهاست.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان بیان کرد: در شهرستان پار‌س‌آباد نیز چهار پروژه بازآفرینی شهری در حال اجراست که اصلی‌ترین این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت خیابان شهید مطهری و اصلاح کانال زیرکشتارگاه در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات