نجات جان کودک و توله سگ گرفتار در چاه

نجات جان کودک و توله سگ گرفتار در چاه

کودکی که بخاطر نجات توله سگی داخل چاهی افتاده بود، با کمک آتش نشانان نجات پیدا کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، این حادثه ساعت 14:30 دقیقه  رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به سرعت گروه امداد و نجات ایستگاه 8 را به محل حادثه در کمربندی خاتم الانبیاء پشت خانه های سازمانی نیروی انتظامی  روانه کرد.

علیرضا گولمرزی،  یگانه افسر آماده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یک قلاده سگ به درون یک حلقه چاهی  در زمین متروکه ای بود سقوط کرده و کودکی که این صحنه را دیده بود برای نجات این توله سگ به داخل چاه افتاده بود که هر دو به مدت یک ساعت داخل چاه محبوس مانده بودند که نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه، کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کرده و بلافاصله عملیات نجات را آغاز کردند.

وی افزود: یکی از نجاتگران سازمان با همکاری سایر نیروهای آتش نشانی به عمق چاه رفته و این کودک و توله سگ را صحیح و سالم از عمق چاه بیرون آورده و تحویل والدینش دادند.

یگانه افسر آماده آتش نشانان نداشتن حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه را علت بروز این حادثه اعلام کرد و افزود: آتش نشانان پس از اتمام عملیات، دهانه این چاه را جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار بعدی مسدود کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات