نگاه ویژه شهرداری یزد به...

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد بر لزوم رعایت توسعه عدالت محور فعالیت های عمرانی در محلات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – علی سلمانی در نشستی با مدیر منطقه دو شهرداری و پیمانکاران عمرانی این منطقه، با بیان اینکه منطقه دو شهرداری یکی از بهترین مناطق شهری در اجرای مناسب عملیات عمرانی است، تاکید کرد: با توجه به پیگیری شورای اسلامی شهر و دستور ویژه شهردار محترم، افزایش کیفیت مصالح ساختمانی در انجام پروژه های عمرانی باید مد نظر قرار گیرد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خاطر نشان ساخت: امسال شاهد تلاش روز افزون و روند رو به رشد در مناطق شهرداری با شعار رعایت توسعه عدالت محور فعالیت های عمرانی و نگاه ویژه به منطقه محوری در سطح شهر باشیم.

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: برای موفقیت در امورات شهرداری، به حرکت در راستای یک برنامه ریزی منسجم نیازمندیم و باید در سال جاری برنامه محوری را سرلوحه نگاه و نگرش کارهای عمرانی خود قرار دهیم.

وی افزود: اقدامات عمرانی، نقش مهمی در تحول و زیبا سازی چهره شهر دارد و به دلیل تاثیرات اجتماعی بین شهروندان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، لذا از پیمانکاران محترم تقاضا دارم همچنان اهتمام بیشتری در جهت افزایش سرعت کار  و کیفیت آن را داشته باشند.

در این نشست از مشارکت و تلاش های پیمانکاران منطقه دو شهرداری یزد تقدیر و با اهداء لوح سپاس از طرف مدیر منطقه از همراهی آنها تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات