لزوم تلاش همه جانبه مسئولین استانی برای اتمام پروژه آبرسانی به...

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین عنبران بطور جداگانه با امام جمعه و فرماندار نمین دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ارائه کرد.

امام جمعه نمین در این دیدار با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران گفت: تمامی مسئولین استانی باید با همدلی برای به سرانجام رساندن این پروژه تلاش نمایند تا پروژه در زمان مناسب به بهره برداری برسد.

فرماندار نمین نیز با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه ای اردبیل، خواستار تخصیص بموقع اعتبارات برای پیشرفت مناسب پروژه شد.

عاطف ناصری با بیان اینکه با به نتیجه رسیدن این پروژه شاهد رفع مشکل آب شرب و بهداشتی خواهیم بود، تصریح کرد: علی رغم کمبود اعتبار در پروژه، خوشبختانه فعالیت ها در آن تداوم دارد و باید تدابیر لازم جهت تامین مالی پروژه توسط مسئولین اندیشیده شود.

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران نیز در این دیدارها با اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای اردبیل در اجرای این پروژه اظهار داشت: آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب و بهداشتی و صنعتی این دو شهر و ۵ روستای مجتمع وحدت با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ در دست اجراست.

مهندس حسن کروبیان با اشاره به پیشرفت 56 درصدی پروژه گفت: اخیرا با تلاش شرکت آب منطقه ای 60 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این طرح  اخذ شده است و برای اجرای کل طرح ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: جهت تداوم فعالیت ها ۶/۵  کیلومتر لوله پلی اتیلن ۵۰۰ میلیمتری خریداری شده و اولین بخش آن به کارگاه حمل و عملیات اجرایی خط لوله از چاه گللو به نمین آغاز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات