جلسه اضطراری روابط عمومی های استان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،ظهر روز دوشنبه جلسه اضطراری روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان زنجان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در محل استانداری زنجان تشکیل شد.

در ابتدا الهی سرشت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با تاکید بر شیوع گسترده ویروس کرونا ، به بیان دیدگاههای خود در پیشگیری از  بیماری کووید ۱۹ پرداخت و اظهار داشت: بهتر است استفاده از ماسک در اماکن عمومی اعم از ادارات، میادین شهر، بازار سنتی و مراکز خرید الزامی گردد .

وی به استقرار مجدد استودیو سلامت در شبکه اشراق تاکید نمود و گفت در صورت راه اندازی مجدد این برنامه ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نسبت به شیوع ویروس کرونا بیشتر می گردد.

الهی سرشت نقش کلیه دستگاههای اجرایی استان را در پیشگیری از شروع این ویروس بسیار مهم و ارزنده تلقی نمود و رسالت روابط عمومی ها را در آگاهی بخشی به پرسنل و جامعه  مخاطب خود با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی، مهم و تاثیر گذار عنوان نمود.

در ادامه دکتر مرادی به مرحله سوم کرونا اشاره نمود و گفت: دو مرحله قبلی را اعم از غربال گری و تست کرونا که استان پایلوت بودیم و نیز تبدیل هتل ها به نقاهت گاه ، پشت سر گذاشتیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید نمود : در این مرحله جهت حفظ سلامت هم استانی ها از مخاطره بیماری ، کاهش استرس و افزایش آرامش و امنیت درجامعه بدون آسیب به سبد اقتصادی خانوارها،یک مسئولیت مهم اجتماعی بعهده داریم.

وی روابط عمومی هارا بازوهای توانمند در انتشار اطلاعات ، رویکردها، پیامها و  راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید۱۹ قلمداد نمود.

این مقام مسئول به کلیه مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خاطر نشان کرد :آموزش همگانی، آگاهی بخشی، ایجاد حساسیت در مردم از وظایف روابط عمومی هاست تا با پیامهای سمعی و بصری موجز و موثر ، اذهان عمومی را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقناع نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات