فراخوان ارزیابی کیفی بازرسان لوله‌های بویلر

شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با عاملیت مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو( مرکز آبانیرو) - پژوهشگاه نیرو در نظر دارد در زمینه بازرسی فنی (خط تولید و محصول) "لوله های بویلر (شامل واتروال، اکونومایزر، ری هیتر و سوپر هیتر) "، اقدام به ارزیابی کیفی بازرسان واجد شرایط نماید. لذا آن دسته از اشخاص حقوقی که از تمایل و آمادگی لازم برخوردار هستند، می‌توانند به دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکز آبانیرو)- پژوهشگاه نیرو به نشانی تهران- شهرک قدس (غرب) انتهای غربی بلوار شهید دادمان، مراجعه نموده و با ارائه مدارک رسمی شرکت شامل: اساسنامه، آگهی تأسیس، روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات و شناسه ملی، مدارک و مستندات مربوطه را دریافت نمایند و متعاقباً نسبت به تکمیل و ارائه مستندات مربوط به هر بخش از معیارهای ارزیابی به تفکیک اقدام نموده و حداکثر تا بیست روز پس از تاریخ انتشار آگهی، به همان امور تحویل دهند.
ارسال مدارک فوق الذکر توسط پیشنهاد دهندگان، ایجاد حق برای ایشان و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار از شرکت تولید نیروی برق حرارتی را نمی‌نماید.
متقاضیان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 88363368 - 021 سرکار خانم مهندس باجقلی مدیر بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکز آبانیرو) تماس حاصل نمایند.



لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات