رفع شکستگی خط انتقال اصلی آب بهبهان با ۳۰ ساعت کار مستمر

رفع شکستگی خط انتقال اصلی آب بهبهان با ۳۰ ساعت کار مستمر


مدیر آبفا منطقه بهبهان اعلام کرد: عملیات سخت رفع شکستگی خط لوله اصلی انتقال آب واقع در میدان تختی این شهر، با تلاش اکیپ عملیات این اداره مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر اذعان داشت: پس از دریافت گزارشات مردمی در ساعت ۵ بامداد مبنی بر نشت آب و شکستگی یکی از خطوط اصلی واقع در میدان تختی، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام و بطور موقت با بستن والوها جهت جلوگیری از هدررفت آب اقدام نمودند.

وی افزود: با توجه به اینکه میدان تختی محل عبور چندین لوله اصلی است و در مسیر حفاری موانعی چون تونل شهرداری، منهول فاضلاب، خط لوله شبکه گاز، و فیبر نوری مخابرات قرار دارد، انجام عملیات را بسیار دشوار کرده بود.

نامیر با بیان اینکه عملیات در مرحله اول به صورت مستمر و بی وقفه از ۸ صبح تا ۲ بامداد روز بعد به طول انجامید گفت: علیرغم تلاش مضاعف به دلیل موانع متعدد و سختی کار و نصب چند کلمپ بر روی شکستگی ها، مشخص شد یکی از ساکت ها دچار نشتی است. لذا مجددا عملیات از ساعت ۷ صبح با چند گروه امدادی آغاز شد.

مدیر آبفا بهبهان تصریح کرد: به منظور رفع اساسی مشکل تصمیم بر آن شد با اصلاح شبکه و با اتصال لوله ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن به خط لوله ۲۰۰‌ میلی متر آزبست، خط لوله ۱۵۰ میلی متر آزبست که قدیمی و فرسوده بود از مدار خارج گردید، و عملیات پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه روزی با موففیت خاتمه یافت.

تنظیم:راشین نجارپور
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات