كلنگ زنی چهار پروژه عمرانی مهم در شهر قروه

كلنگ زنی چهار پروژه عمرانی مهم در شهر قروه

مطالبات مردم از شهرداری قروه رنگ واقعیت می گیرند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه، دیروز دهم تیرماه، چهار طرح عمرانی جدید از مطالبات اصلی شهروندان با حضور مسئولین شهرستان کلنگ زنی گردید. «احداث میدان در انتهای خیابان تختی منتهی به شهرک امام خمینی» نخستین پروژه بود که کلنگ زنی آن انجام شد. عباس سنتی شهردار قروه در باره این طرح گفت: این پروژه از مطالبات و خواسته های اصلی شهروندان ساکن شهرک امام است که با پیگیری های صورت گرفته توسط شورای شهر و شهرداری، در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده است و امروز به حول و قوه الهی عملیات کلنگ زنی آن صورت گرفت.

شهردار قروه همچنین در خصوص کلنگ زنی پروژه «اصلاح و توسعه ورودی بلوار ناحیه شهری قلعه» اظهار داشت، طرح توسعه ورودی ناحیه شهری قلعه نیز از مطالبات اصلی شهروندان ناحیه قلعه است که توسط شورای شهر و شهرداری پیگیری شده است که عملیات اجرایی و اتمام آن، باعث تحقق این خواسته به حق مردم و تسهیل عبور و مرور خواهد شد.

«احداث پیاده راه سبز گردشگری از پارک رضوان تا منطقه سراب کوثر» (مسیر سبز) پروژه عمرانی دیگری بود که عملیات کلنگ زنی آن انجام گردید. شهردار قروه درباره این طرح گفت: این پروژه اولین پیاده راه سبز گردشگری در کشور محسوب می شود و از خواسته های شهروندان در حوزه فضای سبز و تفریحی شهری است که توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری پیگیری شده است. سنتی اظهارداشت: این پروژه، باعث افزایش فضای سبز شهری و به دنبال آن نشاط اجتماعی و تفریحی شهروندان را در پی خواهد داشت.

شهردار قروه همچنین در باره طرح کلنگ زنی «توسعه باند تندرو بلوار غدیر خم » به عنوان چهارمین پروژه شهری اظهار داشت: از آنجا که بلوار غدیر خم، ورودی و خروجی اصلی شهر و در واقع آیینه شهر محسوب می شود، بهسازی و توسعه آن برای تسهیل عبور و مرور از اهمیت زیادی برخودار است. به همین خاطر با پیگیری هایی که شورای شهر و شهرداری در این باره انجام دادند، این تصمیم عملیاتی شد و امروز کلنگ زنی گردید. به گفته شهردار قروه، اعتبارات این طرح ها از محل منابع داخلی و استانی تامین خواهد شد. گفتنی است که در مراسم کلنگ زنی پروژهای جدید شهری قروه، مهندس اوسطی نماینده محترم مجلس، حجت الاسلام و المسلمین رستمی امام جمعه شهر، الماسی فرماندار شهرستان، سنتی شهردار، عبدی معاون سیاسی فرماندار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات