بیش از 3600 کنتور هوشمند فهام در استان کهگیلویه و بویراحمد نصب شد

بیش از 3600 کنتور هوشمند فهام در استان کهگیلویه و بویراحمد نصب شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدحسین عادلی نسب" با بیان این مطلب گفت: این تعداد کنتور که در سه ماه اول امسال نصب شده‌اند مختص تعرفه‌های کشاورزی، عمومی، صنعتی و سایر مصارف است.

وی با برشمردن برخی از مزیت‌های کنتور هوشمند فهام برای مشترکان برق، اظهار داشت: مهمترین مزیت این کنتورها دسترسی آسان و سریع مشترکان به آخرین وضعیت مصرف برق است.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکان دارای کنتورهای هوشمند فهام به‌طور مستمر با ارسال پیامکی از سوی این شرکت از وضعیت مصرف برق خود مطلع شده و از سویی دیگر نیازی به مراجعه حضور به نواحی را ندارند.

عادلی نسب، مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار روزانه و شبانه را از دیگر مزیت‌های نصب این کنتورها برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک، تعدادی از کنتورهای تعرفه خانگی را نیز به همین منوال به کنتورهای هوشمند فهام تغییر دهیم.

وی افزود: از مجموع کنتورهای نصب شده هوشمند فهام در استان کهگیلویه و بویراحمد، 2 هزار و 180 کنتور در بخش کشاورزی، 815 کنتور در بخش عمومی، 437 کنتور در بخش صنعتی و 217 کنتور در بخش سایر مصارف نصب شده است. از این تعداد نیز 650 کنتور سه فاز عادی و مابقی نیز کنتور دیماندی است.

عادلی نسب، تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 265 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: حدود 215 هزار مشترک از این تعداد را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات