با تجلیل از خدمات بیست ساله سیروس عبدالملکی ؛ ذیحساب جدید شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد
  
   (۱۳۹۹/۰۴/۱۱)

با تجلیل از خدمات بیست ساله سیروس عبدالملکی ؛ ذیحساب جدید شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد (۱۳۹۹/۰۴/۱۱)

طی حکمی از سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور ، شیرزاد فلاح قادیکلائی به سمت ذیحساب شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که در روز دهم تیرماه برگزار شد  شیرزاد فلاح قادیکلائی به عنوان ذیحساب شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان معرفی شد.

شیرزاد فلاح قادیکلائی از مدیران مالی خوشنام ، با سابقه و مورد وثوق شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد که پیش از این حدود ۹ سال سمت مدیر مالی شرکت را عهده دار بوده است.

در این جلسه مهندس حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ، با اشاره به ویژگی های سیروس عبدالملکی، امانتداری، پاکدستی، تعهد و تلاش بی وقفه ایشان را به عنوان اصلی ترین شاخصه های مدیریتی جهت عبور از تنگناها و مشکلات سالهای اخیر جهت پیشبرد کارها و تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم ولایت مدار استانهای مازندران و گلستان برشمرد و برای شیرزاد فلاح به عنوان ذیحساب جدید شرکت آرزوی موفقیت در سایه همکاری و همدلی همه معاونین و مدیران شرکت در این جلسه که با حضور عسگری علیخانزاده معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان برگزار شد، معاونین و مدیران مستقیم شرکت از تلاش ها و مساعی آقای عبدالملکی در طول بیست سال خدمت در سمت ذیحسابی تقدیر نمودند .

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان هم با بیان اینکه خدمات برق منطقه ای مازندران و گلستان به مردم عزیز محسوس می باشد ، نظارت مالی بر عملکرد مالی دستگاهها را به دو شکل « نظارت حین خرج » و « نظارت بعد از خرجکرد » برشمرد که در شکل دوم و نظارت بعد از خرجکرد ، در عهده دستگاه های نظارتی همانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور است .

آقای عسگری علیخانزاده با تاکید بر اینکه نظارت حین خرج مسئولیت اصلی ذیحسابان است افزود :  ذیحسابان مکلف هستند در سازمان تسهیل گر عملکرد مالی سازمان و مشاور و کمک حال مدیران اجرایی سازمان باشند .

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان با اشاره به تلاش های سیروس عبدالملکی در طول بیست سال گذشته گفت :  نگاه آقای عبدالملکی در طی بیست سال خدمت ذیحسابی نگاه کمک به دستگاه مطبوع برای پیشرفت و توسعه و تسهیل عملکرد بوده و آقای شیرزاد فلاح نیز با توجه به تجربه ای که دارند همین نگاه را داشته و دارند .

در پایان با اهدا لوح تقدیر و کلام الله مجید از خدمات بیست ساله سیروس عبدالملکی تجلیل و حکم ذیحسابی و سوگندنامه ذیحسابی فلاح قادیکلایی توسط مهندس حسین  افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و علیخانزاده معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان اهدا شد .

شایان ذکر است ، سیروس عبدالملکی معاون مالی ، پشتیبانی و عضو هیئت مدیره شرکت  نزدیک به بیست سال مسئولیت ذیحسابی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده و از خرداد  ماه سال گذشته با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب  و به دلیل رعایت موارد قانونی از سمت ذیحسابی استعفا کرده بود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای مازندران

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات