انتصاب سرپرست اداره (فاوا) راه و شهرسازی استان اصفهان

انتصاب سرپرست اداره (فاوا) راه و شهرسازی استان اصفهان

انتصاب سرپرست اداره (فاوا) راه و شهرسازی استان اصفهان
مرجان فروتن به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات ارتباطات (فاوا) اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان طی حکمی مرجان فروتن را به سِمت سرپرست اداره فناوری اطلاعات ارتباطات (فاوا) منصوب کرد. و از وی خواست با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق ماموریت ها و اهداف سازمانی گام بردارد.
در نشستی که به منظور تکریم و معارفه، با حضور اصغرکشاورزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزار شد با توجه به انتصاب مهدی منصوری بعنوان رییس حراست این اداره کل از زحمات وتلاش های او در زمان تصدی مسئولیت پیشین تشکر وقدردانی شد.
اصغر کشاورزراد ضمن اشاره به سیاست‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در امر توانمندسازی کارکنان و مدیر پروری اذعان داشت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است که ارتقاء، آموزش و به تبع آن پرورش مدیرانِ ارزشی، از وظایف ما محسوب می شود. لذا بسیار مفتخریم که یکی از کارشناسان کوشا و فعال مجموعه اداره (فاوا) به سمت ریاست این اداره نائل آمده است.
وی خطاب به مرجان فروتن سرپرست جدید اداره (فاوا) عنوان کرد: اداره فناوری‌اطلاعات‌وارتباطات در مبحث تکریم ارباب رجوع می‌تواندکمک بزرگی نماید همانگونه که تاکنون در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام شده و با الکترونیکی نمودن خدمات این اداره‌کل بسیار خوش‌درخشیده است. که می‌بایست با عزم جدی این روند ادامه‌دار باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات