پیام تسلیت رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خانواده های داغدار پاوه ای

پیام تسلیت رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خانواده های داغدار پاوه ای

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیام های جداگانه ای درگذشت سه نفر از فعالان محیط زیست شهرستان پاوه را به خانواده آنها تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است .


به گزاش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، حفظ و حراست از محیط زیست کشور یک نوع سرمایه گذاری پایدار برای نسل کنونی و نسل های آینده است که در اصل پنجاهم قانون اساسی، صراحتاً به عنوان یک وظیفه عمومی تلقی و تأکید شده است.
بی تردید اذعان دارد، پاسداری و نیک اندیشی آن زنده یاد ، یکی از همیاران فداکار و بسیار فعال محیط زیست و با داشتن روحیه خدمتگزاری و احساس تعلق خاطر به خاک وطن، هیچگاه از یاد نخواهد رفت و آثار ثمر بخش ایشان در صفحات سبز و زرین تاریخ محیط زیست کشور به یادگار خواهد ماند.
درود بی پایان به شرف و غیرت این همیار مجاهد محیط زیست که در اوج عشق به میهن و حفظ محیط زیست آن، از پدر و مادر و سایر عزیزان خود دل بریده است. هر چند بسیار تلخ و اندوهناک است، لیکن گواه صادقی بر حقانیت از رشادت، جوانمردی و امانتداری محیط زیست، این پدیده ارزشمند حیاتی نسل کنونی و آیندگان خواهد بود و به طور یقین، جان باختن این مجاهد بزرگوار محیط زیست در مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل شهرستان پاوه استان کرمانشاه، ما سبزاندیشان و حافظان محیط زیست را در اندوهی عمیق فرو برده است.
بدینوسیله ضمن همدردی، با نهایت تأسف و تأثر، این حادثه جانکاه را به خانواده بزرگ محیط زیست کشور و به ویژه به شما خانواده محترم و داغدیده این مجاهد بزرگوار و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض کرده، و از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحوم آمرزش و علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات