رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: برای انتشار شفاف وضعیت نیروهای شهرداری برای مردم، آماده‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: برای انتشار شفاف وضعیت نیروهای شهرداری برای مردم، آماده‌ایم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی»  در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و نهمین جلسه علنی این شورا با اشاره به برخی مطالبات عمومی و سؤالاتی که در خصوص  آخرین وضعیت نیروهای شهرداری شیراز، حقوق و مزایا و شرایط کار آنها مطرح می‌شود ابراز تمایل کرد که این اطلاعات را شفاف در اختیار مردم قرار دهد چرا که این اهتمام در شهرداری شیراز نیز به وجود آمده است .

وی با اشاره به دستور مستقیم شهردار به مدیران شهرداری در خصوص بارگذاری اطلاعات لازم این موضوع در سامانه شفافیت، عنوان داشت: گزارش مصوبات و اقدامات و عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز نیز به زودی به طور کامل در سامانه شفافیت قرار خواهد گرفت .

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: این هفته شاهد برگزاری مراسم افتتاح 3 پروژه بزرگ شهرداری شیراز بودیم که محصول تلاش‌ها و زحمات کارکنان، مهندسان و مدیران شهرداری و همینطور نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر شیراز، کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا و مهم‌تر از همه همکاری مردم بود که جای قدردانی دارد .

موسوی بخش دیگری از نطق خود را به درخواست از مجموعه مدیران شهرداری اختصاص داد و اظهار داشت: مدیران شهرداری در انعقاد قرارداد، برگزاری مناقصه و پیگیری مسائل حقوقی مربوط به حوزه شهرداری نهایت تلاش و دقت خود را به کار بسته و در تمامی قراردادها صرفه و صلاح مردم را لحاظ کنند .

وی با تاکید بر اینکه مردم از شورای اسلامی شهر شیراز انتظار نظارت دارند ابراز امیدواری کرد که شورا نیز در خصوص مصادیق کلی صرفه و صلاح مصوبات خوبی با هدف کمک به شهرداری داشته باشد .

وی در ابتدای نطق خود نیز با تبریک دهه کرامت و با اشاره به جایگاه ارزنده و والای حضرت معصومه(س) بیان داشت: دهه کرامت یادآور علایق، مهر و وفاداری حضرت معصومه (س) به برادران بزرگوار خود است، مهر و وفاداری که غم غربت و بیماری را بر حضرت رضا (ع) آسان کرد و تحمل دوری و رنج را ممکن ساخت و تکرار عشق و محبت حضرت زینب(س) به امام حسین(ع) و سجاد (ع) بود .

پایان خبر /

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات