دیدار سرپرست سازمان آتش نشانی رشت با مدیرکل مدیریت استانداری گیلان

دیدار سرپرست سازمان آتش نشانی رشت با مدیرکل مدیریت استانداری گیلان

125 رشت – صبح روز گذشته10 تیر99 سرپرست سازمان آتش نشانی رشت به اتفاق معاون آموزش و پیشگیری و مدیر روابط عمومی این سازمان  با حضور در اداره کل  مدیریت بحران استانداری گیلان با مدیرکل مدیریت بحران دیدار و گفتگو کرد.

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش نشانی رشت در این دیدار ضمن تشریح آمار و عملکرد سازمان آتش نشانی رشت  گزارش جامعی از دست آوردها امکانات، چالشها، فرصتها و پروژه های در حال احداث، کارگاهها و دوره های آموزشی برگزار شده و در دست اقدام  و مسایل تخصصی حوزه ایمنی و آتش نشانی را  بیان کرد.

مومنی در این دیدار تاکید کرد سازمان آتش نشانی آمادگی برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای آتش نشانان استان گیلان را دارد .
امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران  استانداری گیلان  در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های آتش نشانی رشت، بر لزوم تجهیز وسایل و امکانات آتش نشانی ها در استان گیلان اشاره کرد و افزود نشست ها و اقدامات لازم دراین زمینه در دستور کار این اداره کل قرار دارد. وی به نقش آموزش برای تربیت نیروهای کار آمد ومتخصص در حوزه آتش نشانی اشاره کرد و خواستار استمرار فعالیت های سازمان آتش نشانی در این زمینه شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات