از ایده های نو برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان حمایت می کنم

از ایده های نو برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان حمایت می کنم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با دختران نمونه شاغل در شهرداری که به مناسبت دهه کرامت و به همت امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز استان، با حضور باقریان معاون اداری و مالی، نیک نقش معاون خدمات شهری، عطاریه رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد، به ظرفیت و توانمندی‌های زنان در جامعه اشاره و اظهار کرد: از ظرفیت‌های بانوان در تمامی بخش‌های شهرداری و مدیریتی استفاده می شود و بانوان نیز ایده ها و برنامه‌های نو برای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان ارائه کنند.

وی تلاش را لازمه موفقیت دانست و یادآوری کرد: اگر امروز بخشی از مناصب مدیریتی در جامعه به زنان اختصاص یافته است، نشان از توانمندی‌های آنان در حوزه‌های مختلف بوده است و بانوان شاغل در شهرداری نیز می‌توانند با پشتکار و تلاش و همچنین ارائه ایده‌های مناسب نمونه‌ای از همین زنان باشند.

شهردار ساری اخلاق مداری، تعهد سازمانی و پای کار بودن را از خصایصی عنوان کرد که می تواند در ارتقای افراد در حوزه ی فعالیتشان اثرگذار باشد؛ رهبر معظم انقلاب(مدّظله‌العالی) نیز بارها در بیاناتشان فرمودند: تربیت اسلامی و انقلابی زن مسلمان، مایه‏ افتخار و مباهات جمهوری اسلامی است. ما به زنان مسلمان خودمان افتخار می‏کنیم.

رجبی افزود: از ظرفیت بانوان شاغل در شهرداری که دارای شناخت و افکار بلند برای ارتقای خدمت رسانی و توسعه شهری باشند، در مناصب مدیریتی استفاده خواهد شد.

در ادامه، راحله حاجیان مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری ساری نیز ضمن قدردانی از نگاه بلند شهردار ساری به بانوان شاغل در مجموعه شهرداری گفت: عباس رجبی نخستین مدیری بود که در انتصاباتش به بانوان توجه ویژه ای داشته است.

وی افزود: امیدواریم که بانوان شاغل در شهرداری ساری با تلاش روزافزون در حوزه های کاری خود در مجموعه شهرداری بتوانند با جلب اعتماد بیشتر شهردار زمینه را برای تحقق سهم سی درصدی بانوان در مناصب مدیریتی را مهیا کنند.

در پایان این نشست از دختران نمونه شاغل در مجموعه شهرداری ساری با اهداء لوح قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات