زندگي مردم وابسته به صنعت برق است / انتقاد از افزايش ساخت و ساز ها و ويلاسازي در استان گيلان

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي گيلان، نماينده مردم  شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب افزود: صنعت برق در زندگي مردم بسيار تاثير گذار است و اين صنعت در زندگي امروز، بسيار حياتي و مهم است.
كوچكي نژاد افزود: افزايش ويلاسازي در استان گيلان، موجب فشار آوردن به شبكه برق استان مي شود. همچنين جمعيت ورودي به استان به شدت در حال افزايش مي باشد كه بالتبع مصرف آب و برق در استان افزايش خواهد يافت و اگر زيرساخت ها آماده نباشد با وقوع بحران در اين بخش مواجه خواهيم بود.
وي افزود: افزايش مسافران و جمعيت استان و افزايش ساخت و ساز ها و ويلاسازي در استان ، شرايط استان را خاص و متفاوت كرده و مسئولين برق بايد براي اين استان شرايط ويژه اي را در نظر بگيرند.
« بهمن داراب زاده » سرپرست شركت برق منطقه اي گيلان گفت: صنعت برق، صنعتي فوق العاده هزينه بر و زمان بر است كه براي اجراي پروژه هاي برق استان گيلان، قطعا حمايت بيشتري را از دستگاه هاي متولي تامين برق نياز داريم.
داراب زاده با اشاره به مجموعه اقدامات شركت براي عبور از پيك بار امسال، گفت: در راستاي افزايش ظرفيت پست ها، تقويت شبكه و افزايش ضريب پايداري در مناطق: رشت، آستانه، فومن، لشت نشاء ، انزلي، لوشان، هشتپر و تولم شهر كه در تامين برق مشتركان محترم با مشكلاتي مواجه بودند پروژه هاي خوبي را برنامه ريزي كرده ايم.
وي تصريح كرد: اين پروژه ها در راستاي شناسايي، امكان سنجي و ارائه الگو به منظور جابجايي تجهيزات اجرا شده ، يا در حال اجرا و در دست اقدام است. اين پروژه ها فقط بخاطر تنگناهاي مالي و پاسخگويي به نياز شبكه اجرا مي شود و نمي تواند اساسي و زيربنايي باشد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات