خودرو پژو در کمربندی خاتم الانبیاء(ص) طعمه حریق شد

خودرو پژو در کمربندی خاتم الانبیاء(ص) طعمه حریق شد

یک دستگاه خودروی سواری پژو  که در کمربندی خاتم الانبیاء(ص) در حال حرکت بود، از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ، راس ساعت 22:38 زمانی که یک دستگاه خودروی سواری پژو در کمربندی خاتم الانبیاء جنب میدان میوه وتره بار در حال حرکت بود ،ناگهان از قسمت موتور خودرو دچار آتش سوزی شد که رانندگان خودروهای عبوری در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه 2 در خیابان رسالت را به صدا در آورد و آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت:به محض رسیدن به محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو به دلیل نامعلومی از قسمت موتور خودرو دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی از آن بلند میشد.

وی افزود: راننده و سرنشینان این خودرو که به محض مشاهده آتش سوزی و دود ناشی از آن ترسیده، و به سرعت از خودرو خارج شده بودند و رانندگان خودروهای عبوری با استفاده از خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء کرده بودند.

داوطلب خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم ترافیکی در کنار خیابان با استفاده از یک دستگاه کپسول پودر و گاز و یک رشته لوله آب دهی به سرعت مشغول اطفاء شدند و در کمترین زمان ممکن آتش را کاملا فروکش کردند.

وی تصریح کرد: پس از اطفاء حریق کامل خودرو نیروهای آتش نشانی با قطع گاز و برق خودرو و انتقال آن به حاشیه    امن کنار خیابان و تحویل به مالک خودرو و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

داوطلب اظهار داشت : علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات