۷۰ طرح عمران شهری در کاشان تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود

۷۰ طرح عمران شهری در کاشان تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود

در زمان شیوع بیماری کرونا این مجموعه کمتر از یک میلیارد ریال درآمد و بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه داشت.
بدهی مردم به مجموعه شهرداری (تا پایان سال ۹۸) به حدود ۷۱۰ میلیارد ریال می‌رسد که نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی‌های مردم مربوط به عوارض نوسازی است.
اصناف کاشان نیز بر اساس قبض‌هایی که (تا پایان سال گذشته) صادر و پرداخت نشده است، ۲۰۰ میلیارد ریال (به شهرداری) بدهکار هستند.
بر اساس بانک اطلاعات پلاک‌گذاری راهنمایی و رانندگی و متوسط ارزش قیمت خودروها تا پایان سال گذشته، تخمین زده می‌شود که می‌توانستیم نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ریال عوارض دریافت کنیم که این مهم نیز تحقق نیافت.
این خطه ۶.۷ درصد جمعیت استان اصفهان را دارد، در حالی که از نظر درآمد ارزش افزوده سهم این شهرستان زیاد است اما مبلغی که در اختیار قرار می‌گیرد، متناسب نیست و شهرداری خیلی متضرر می‌شود.
بخشی از بدهی‌ (دستگاه‌های دولتی) مربوط به عوارض نوسازی است که اداره‌ها پرداخت نمی‌کنند و در مجموع تا پایان سال گذشته در سامانه نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال ثبت شده است.
بدهی دولت برای تخفیف‌های بافت فرسوده به شهرداری کاشان تا پایان سال گذشته 160 میلیارد ریال بوده است. شهرداری در مورد بلیت اتوبوس‌های درون شهری افزون بر پرداخت سهم خود، تخفیف به شهروندان می‌دهد و سهم یک سوم دولت را هم پرداخت می‌کند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات