جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شوای اسلامی شهر برگزار گردید

جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شوای اسلامی شهر برگزار گردید

جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر دامغان مورخ ۹۹/۴/۱۲ ساعت ۱۰ صبح در محل شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در ابتدا آقای دکتر اقبالیه مسئول کمیسیون بهداشت و درمان شورا، با بیان خیرمقدم به حاضران در جلسه و طرح موضوع جلسه ( بررسی پیشنهادات و بررسی وضعیت شیوع و گسترش ویروس کرونا و بررسی درخواست شرکت های چهل سی و شرکت ماهنوش ستاره آریا عبیر آباد ) به بیان نکاتی در این خصوص پرداختند.

سپس آقای فولادیان معاون محترم برنامه ریزی فرماندار، آقای دکتر اکبری فر محترم معاون غذا و دارو شبکه بهداشت، آقای دکتر خواجه زاده محترم مشاور امام جمعه، آقای حسن بیکی نائب رئیس محترمشورای اسلامی شهر و آقای منصوریان مشاور محترم سلامت به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

در ادامه جلسه درخواست شرکت های چهل سی و ماهنوش ستاره آریا روستای عبیرآباد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل به تصویب رسید:

۱- مقرر گردید درخصوص افزایش آگاهی بخشی مراجعین در ارتباط با خطرات بیماری کرونا، فرمانداری محترم مکاتباتی در همین خصوص با ادارت شهرستان جهت نصب بنرهایی در مقابل ادارات صورت دهد.

۲- مقرر گردید درخصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در رابطه با شیوع و خطرات بیماری کرونا در سطح شهر، از طریق شورای اسلامی شهر مکاتبه ای با شهرداری جهت تبلیغات از طریق بیلبوردها و تلویزیون شهری صورت پذیرد.

۳- در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال و رفع موانع و با توجه به موراد مطرح شده توسط مدیرعامل شرکت چهل سی، مقرر گردید بازدیدی با هماهنگی فرمانداری محترم و اعضای محترم کمیسیون جهت بررسی موارد مطروحه و رفع مشکل، صورت پذیرد.

۴- درخصوص درخواست شرکت ماهنوش ستاره آریا پس از توضیحات ارائه شده توسط نماینده شرکت و نماینده شبکه بهداشت و درمان، پس از تشکیل کمیسیون صدور مجوزات بهداشتی در استان تا پایان تیرماه ۹۹، اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.

جلسه ساعت ۱۲ با ذکر صلوات خاتمه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات