در دیدار مشترک سرپرست سازمان آتش نشانی و مدیرکل راه آهن شمال 2 مطرح شد: مانور مشترک راه آهن و آتش نشانی رشت برگزار می شود / آتش نشانی رشت

در دیدار مشترک سرپرست سازمان آتش نشانی و مدیرکل راه آهن شمال 2 مطرح شد: مانور مشترک راه آهن و آتش نشانی رشت برگزار می شود / آتش نشانی رشت

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، پیش از ظهر امروز 12 تیر 99 سرپرست سازمان آتش نشانی رشت و مدیرکل راه آهن شمال 2  با یکدیگر دیدار داشتند.

در این جلسه مشترک که تنی چند از مدیران هر دو مجموعه نیز حضور داشتند بر برنامه ریزی جهت بازدید از طول خطوط و ایستگاه های راه آهن شمال 2 تاکید شد تا برای آمادگی و هماهنگی بیشتر، برگزاری مانور مشترک میان دو دستگاه در دستور کار قرار گیرد .

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش نشانی رشت در سخنان خود ضمن تاکید بر تجارب حوادث مختلف در سنوات گذشته ادامه داد: در هر برهه برای مواجهه با هر حادثه ای باید آماده باشیم .

وی با اشاره به 14 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر رشت که در راستای اطفای حریق، رسیدگی به حوادث، پیشگیری و آموزش فعالیت دارند، افزود: با توجه به اینکه قدمت شیوه حمل و نقل ریلی در استان گیلان پایین است و دستگاه های امدادی آشنایی کمتری با راه آهن دارند، اقدامات ایمنی و شناختی در این حوزه حائز اهمیت است .

غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2 در سخنان خود با بیان اینکه می بایستی برای بازدید میدانی مدیران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از طول خطوط برنامه ریزی شود و برای آمادگی و هماهنگی بیشتر برگزاری مانور مشترک میان دو دستگاه در دستور کار قرار گیرد ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع و آموزش؛  موارد مهمی است که باید در راستای پیشگیری و مهار سوانح به آن توجه داشت .

این مدیر کل بر افزایش آگاهی و دانش همکاران، ایجاد فضای روانی لازم، بستر سازی فرهنگی جهت مقابله با حوادث، نهادینه کردن ایمنی، ایجاد سرعت عمل در امداد رسانی در نقاط صعب العبور منطقه و تحصیل نقاط قوت و ضعف تاکید کرد و ادامه داد: این موارد نکاتی است که باید به آن توجه جدی داشت و فرصتی است تا از ظرفیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای آموزش پرسنل  بهره جست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات