استفاده مطلوب از ظرفیت منابع آب منجر به رشد و توسعه همه جانبه...

ظهر روز دوازدهم تیرماه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت با مدیر و کارکنان امور منابع آب شهرستان مشگین شهر دیدار کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این دیدار با اشاره به ظرفیت مناسب منابع آب در شهرستان مشگین شهر گفت: استفاده مطلوب از این منابع در بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی منجر به رشد و توسعه این بخش در منطقه خواهد شد.

وی با قدردانی از همت و تلاش پرسنل اداره منابع آب شهرستان در جهت حفاظت و صیانت از منابع آب، تصریح کرد: برنامه ریزی برای بهره برداری بهینه از منابع آب و تلاش برای همراه کردن مردم با سیاست های فرهنگ سازی مصرف آب می تواند در رشد و توسعه همه جانبه شهرستان موثر واقع گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل رسیدگی به موقع به کار مردم را واجب و ضروری عنوان کرد و افزود: برخورد مناسب با ارباب رجوع و رسیدگی به کار آنها با سرلوحه قرار دادن قوانین مربوطه موجب شفاف سازی فعالیت ها خواهد بود و همدلی و همراهی مردم را باعث خواهد شد.

مهندس جنگی مرنی پاسخگویی به موقع به خواسته های بحق مردم را از وظایف ذاتی مسئولین ذکر کرد و گفت: باید تمامی توان خود را بکار ببندیم تا بدون از دست دادن زمان کار مردم را راه بیاندازیم و رضایت مردم را کسب کنیم.

با اشاره به پروژه های بخش آب شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی و پیگیری های صورت گرفته از طرف شرکت آب منطقه ای اردبیل شاهد تحرک در پروژه های مختلف هستیم و تخصیص اعتبارات مناسب این فعالیت ها دوچندان خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات