نمایشگاه مجازی کاردستی با وسایل بازیافتی برگزار شد

نمایشگاه مجازی کاردستی با وسایل بازیافتی برگزار شد

به گزارش شهریار، رحیم برهان با تشریح این خبر گفت: مسابقه کاردستی با وسایل بازیافتی که به مناسبت روز دختر میان دختران سه تا ۹ سال ساکن جنوب غرب تبریز برگزار شد و از میان بهترین آثار که دارای خلاقیت و ظرافت بیشتری بودند نمایشگاه مجازی برپا شد.

وی با اشاره اینکه این مسابقه با هدف پرورش مهارت و خلاقیت را در کودکان برگزار شد، اظهار داشت: از میان آثار رسیده از کودکان و مخاطبان فرهنگسراهای منطقه ۲۰ کاردستی منتخب به نمایشگاه مجازی راه یافت و به برترین ها نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

برهان با اشاره به کاردستی های رسیده به نمایشگاه گفت: همه کارها دارای خلاقیت بوده و برگرفته از محیط واقعی و اطراف کودکان بود که بخشی از آنها شامل خلق کارهای فنی و علمی بوده و برخی دیگر برگرفته از محیط پیرامون آنها بوده و بعضی نیز از وسایل بازیافتی اسباب بازی های خلاق و زیبا درست کرده بودند.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه با بیان اینکه چنین برنامه هایی زمینه خودباوری، اعتماد به نفس و خلاقیت را در کودکان بوجود می آورد، افزود: دست ورزی و تقویت مهارت حرکتی ظریف در سنین نوپایی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و به کودکان در سنین پایین کمک می‌کند تا در دوران دبستان یادگیری بهتری داشته باشند که بازی و درست کردن کاردستی با وسایل دور ریز چنین امکانی را بوجود می آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات