پیام معاون سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز ملی محیط بان

پیام معاون سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز ملی محیط بان

خجسته سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز ملی محیط بان بر تمامی سلحشوران عرصه حفاظت از طبیعت مبارک و فرخنده باد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست،محیط بانان پاسداران ایثارگری هستند که در خطوط مقدم دفاع از طبیعت و تنوع زیستی عاشقانه از جان میگذرند و تمام توانشان را در حفاظت و پاسداری از این میراث گرانقدر به کار می گیرند.

چه بسیار عزیزانی که در این مسیر دشوار و پر مخاطره جان خود را از دست داده اند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند. روحشان شاد و یادشان گرامی.

نام گذاری سالروز میلاد مهربان ضامن آهو بهانه ایست برای پاسداشت تلاش ها، جان فشانی ها و از خودگذشتگی های این بزرگواران همیشه در صحنه حراست از گنجینه ارزشمند طبیعت و زنده نگاه داشتن نام این نام آوران جان بر کف.

بسیار خرسندم که در سال جاری لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان به تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان رسید و در تاریخ 22 خرداد 1399به دستگاه های ذیربط ابلاغ و همچنین با تلاش تک تک محیط بانان عزیز با حفاظت مناسب از مناطق امکان ارتقاء مناطق تحت مدیریت و افزایش سطح مناطق در کشور میسر شد که در سال جاری سطح مناطق تحت مدیریت به حدود 18.5 میلیون هکتاراز مساحت کل کشور به منظور حفاظت از تنوع زیستی و حفظ میراث طبیعی برای نسل های آینده افزایش یافت .

بی شک تلاش محیط بانان ، برای حفظ عرصه های طبیعی کشور مهمترین عامل دستیابی به توسعه پایدار است.

با امید به تسهیل و هموارسازی هر چه بیشتر مسیر پیش روی محیط بانان عزیز و بهبود شرایط معیشتی ایشان، برای تک تک محیط بانان گرامی آرزوی سلامت،سعادت و سربلندی دارم.

حق یار و نگهدار همیشگی تان ب اد.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات