سیدناصر موسوی‌نژاد:فقدان مدیریت یکپارچه شهری منجر به تعدی غارتگران و چپاولگران شده است

سیدناصر موسوی‌نژاد:فقدان مدیریت یکپارچه شهری منجر به تعدی غارتگران و چپاولگران شده است

سیدناصر موسوی‌نژاد عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: بنده و تمامی همکاران در شورای اسلامی در بحث ورزش تمام تلاش‌هایمان را در حد وسع انجام داده و می‌دهیم و دوستان ورزشکار و نمایندگان آن‌ها از این امر مطلع بوده و هستند، من‌جمله مصوب کردن ایجاد سکوی تماشاگران، البسه، حضور در مسابقات، جلسات در محلات، تسطیح میادین، تقدیر از قهرمانان و گاهی هزینه‌های نقدی در این راستا. ولی به دلیل عدم همپوشانی سایر ادارات متولی امر فرهنگی ورزشی با نتیجه مطلوب و ایده‌آل خیلی فاصله داریم.

موسوی‌نژاد افزود: متاسفانه به دلیل فقدان مدیریت یکپارچه شهری در سطح ملی به ویژه شهر اهواز که از زمین و زمان بلاهای طبیعی و غیرطبیعی آن را احاطه کرده‌اند  هیچ دستگاهی در این شهر مخروبه به وظایف ذاتیش عمل نمی‌کند و منجر به تعدی غارتگران و چپاولگران شده است. البته در برخی مناطق زمین‌های ورزشی، مالکانی دارند و علیرغم اینکه مطالبه مالکان را مطالبه به حقی می‌دانم اما جوانان و نوجوانان ورزشکار را سند کل نظام می‌دانم و با جان و دل، پتانسیل جوانی و سلامتی خودشان را برای نظام حفظ کرده و در زمان جنگ با وجود ناامنی‌های داخلی دشمنان، سلامتی خودشان را تقدیم نظام و رهبری کرده و می‌کنند.
عضو شورای شهر بیان کرد: بنده در جلسات کمیسیون فرهنگی و گاه در صحن علنی شورا پیشنهادی مبنی بر خرید املاک موصوف داشته و الان دراین مصاحبه تکرار می‌کنم که اگر دلمان برای نظام و سرمایه آن یعنی جوانان می‌سوزد، همه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی ورزشی با همکاری همدیگر، بیایند زمین‌های اینچنینی را از مالکان اصلی خریداری و تحویل شهرداری یا اداره کل ورزش و امور جوانان دهند و نسبت به بازسازی یا ایجاد ورزشگاه‌هایی در خور شان ورزشکاران محلات که با پرورش پایه‌ای چندین بازیکن از بهترین ورزشکاران کشور محسوب می‌شوند، منت سر باشگاه‌های کشور دارند انجام دهیم.
سیدناصر موسوی‌نژاد گفت: بنده از اینکه مدیران و مربیان تیم‌های ورزشی با التماس از شهرداری‌های مناطق، خدمات کمی می‌گیرند و گاه با ناراحتی و تماس‌های مکرر اعضای شورا یا مسئولین دیگر انجام می‌شود ناراحتم و این را ضعف مدیریت استانی می‌دانم چون برنامه مدون و نوشته شده‌ای برای ورزش محلات ندارند و متولی رسمی برای این کار بزرگ که سلامتی جامعه در آن قابل عیان است دیده نمی‌شود.
وی افزود: بنده به طور اجمالی، آمار میادین، تیم‌ها و تعداد ورزشکاران را خدمت شهروندان و مسئولین متولی استانی و شهرستانی عرض می‌کنم تا تدبیر جدی داشته باشند و فرصت موجود را به تهدید تبدیل نکنند:

۵۶ میدان
۲۴ غرب و ۳۲شرق

۴۶۳ تیم
۲۷۰غرب،۱۹۳شرق

۱۲۹۶۵ ورزشکار
۸۱۴۹غرب،۴۸۲۵شرق

موسوی نژاد اضافه کرد: اکثر زمین‌های خاکی، قدمت قبل از انقلاب اسلامی دارند و ارزش آن دارد که مسئولین متولی ساعت‌ها جلسه بگیرند ونسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. به هر حال از بنده و امثال بنده گفتن و پیگیری است و هرچه زودتر جلوی خاموش شدن این نوع فعالیت‌های شاد و سلامتی آور و تنها درمان روحی و جسمی جوانان بسیجی و ارزشی که همیشه در رکاب نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را بگیریم و فرصتی به دشمنان قسم خورده ندهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات