پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت 14 تیر، آغاز هفته شهرداری ها و دهیاری ها

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت 14 تیر، آغاز هفته شهرداری ها و دهیاری ها

بسمه تعالی

هر شهر منظومه‌ای متنوع و متعدد از سلیقه‌ها، انتظارات و درخواست‌هاست و وظیفه مدیران شهری برابری و توسعه عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی است. رضایتمندی مردمی، بهترین ارزیابی از عملکرد موفق شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و لازمه خدمت در مدیریت شهری، دغدغه‌مندی در سامان‌دهی، برنامه‌ریزی و حفظ حراست یک شهر با تمام ابعادش است.

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز "شهرداری و دهیاری" با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری، فرصت مغتنمی ست تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، قدردانی و تجلیل به عمل آید.

شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

ما خادمان مردم در مديريت شهري بر خود وظيفه مي دانيم که از طريق برنامه ريزي و اجراي اقدامات و روش هاي جديد در شهرها، شرايط مناسبي براي زندگي و کار مردم فراهم نماييم تا با ارائه خدمات مطلوب و بي منت به عموم مردم، گام هاي مثبتي در جهت  برقراري عدالت و رشد و پيشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

اینجانبان، از همه کوشش‌ها، جدیت در انجام مسئولیت‌های خدماتی و اراده خدمت‌رسانی همه همکاران در مجموعه شهرداری ساری و دهیاری‌های اطراف شهر، تجلیل و تقدیر می نمائیم و ضمن عرض خداقوت به همه تلاش گران عرصه مدیریت شهر و روستا،  آرزوی بهروزی و سربلندی در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی آنان را داریم.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                               شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات