ساماندهی وضعیت فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت

ساماندهی وضعیت فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت

به گزارش شهریار، فرخ جلالی، در حاشیه بازدید از عملیات ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت اظهار کرد: اجرای پروژه مسقف سازی، باعث نابسامانی هایی در این محوطه شده بود که در آستانه اتمام آن، عملیات ساماندهی و بازسازی قبور آغاز شده است.
او با بیان اینکه عملیات ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت از اواخر هفته گذشته آغاز شده است ادامه داد:‌ بر این اساس نیروهای خدمات سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با همکاری برخی از واحدهای دیگر شهرداری نسبت به نظافت، جمع آوری نخاله، حذف علف های هرز و مرمت سنگ های آسیب دیده اقدام می کنند.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یادآور شد: خدمت به شهدا توفیقی است که نصیب خادمان شهرداری شده و از بابت انجام وظایف در این حوزه، ‌ منتی متوجه هیچکس نیست.
او با بیان اینکه تاکنون ۳۰ سنگ قبر تعمیر یا تعویض شده است، گفت: عملیات ساماندهی و مرمت مجموعه فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت با هدف بهسازی وضعیت بصری این مجموعه صورت می گیرد اما پروژه اصلی منوط به ارائه طرح نهایی از سوی بنیاد شهید خواهد بود.
او با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا برای ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت گفت: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های معظم له، اقدامات آتی برای فاز دو گلزار شهدا با محوریت این کارگروه ویژه بوده و هرگونه تغییرات یا اجرای طرح در گلزارهای شهدا فقط با ابلاغ بنیاد شهید محقق خواهد شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب مزارهای شهدا گمنام در جوار حسینیه شهدا خواستار ارائه طرح و نظر قطعی برای تعیین تکلیف این مزار ها بمنظور جلوگیری از تخریب و رفاه حال زائران این مکان مقدس شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات