قدردانی شهردار تبریز از تلاش های کارکنان خدوم شهرداری تبریز

قدردانی شهردار تبریز از تلاش های کارکنان خدوم شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، متن پیام ایرج شهین باهر به شرح زیر است:

باسمه تعالی


چهاردهم تیرماه سالروز تصویب "قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور" و هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری بهانه‌ای است تا خدمات ارزنده شهرداری‌ها  که عموم شهروندان از آن برخوردار هستند، در عرصه‌های مختلفی شهر مروری دوباره شود.

نگرش سنتی و دیرین همواه جایگاه شهرداری‌ها و مجموعه مدیریت شهری را معطوف به اقدامات عمرانی و خدماتی ساخته و کلیه رویکردها بر حول این محور متمرکز شده است ولی امروزه شهرداری ها نهادی مدنی با ساختارهایی انسانی به شمار می روند. ساختاری که در آن توسعه فرهنگی، فرهنگ شهرنشینی، کارکردهای اجتماعی و... را اساس کار خود قرار می دهد.

شهرداری تبریز نیز در این بین با پرهیز از اقدامات ویترینی و زودگذر، توجه به توسعه زیرساخت‌ها و حرکت در این مسیر را هدف گذاری کرده است. اجرای پروژه‌های زیرساختی، توسعه فضای سبز شهری، تسویه بدهی‌های بانکی، مدیریت بحران و...بخشی از اقدامات بنیادین را شامل می‌شود.

همچنین شهرداری تبریز در سال‌های اخیر با توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص تکمیل خط یک مترو، اجرای ده‌ها پروژه مسیرگشایی، تقاطع‌های غیرهمسطح، اجرای نهضت آسفالت، احیا بافت فرسوده، تدوین چشم انداز ۵ و ۱۲ ساله، تالیف کتب فرهنگ شهروندی، انجام پروژه‌های نیابتی و... توانسته است گام‌هایی محکم برای توسعه و آبادانی تبریز بردارد.

بی‌تردید این مناسبت می‌تواند مجال تبیین چشم‌انداز توسعه پایدار شهری را فراهم آورد و با نگاهی جامع به شرایط موجود و نیازهای آتی عموم مردم، نقشه راه آینده را ترسیم کرد.

از این رو با تبریک این مناسبت به کلیه دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی به‌ویژه شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، از پروردگار متعال برای تمامی عزیزانی که دغدغه خدمت، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی‌ را دارند، ‌ آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

اینجانب همچنین بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌ها و اقدامات مستمر و شبانه روزی کلیه همکاران و پرسنل شهرداری تبریز در تمام حوزه‌ها و بخش‌های مجموعه مدیریت شهری قدردانی کنم چرا که دستیابی به شهری زیبا و پویا بدون همت شما عزیزان محقق نمی‌شود.

امید است با همراهی عموم مسوولان و شهروندان، بسترسازی جهت دستیابی به اهداف چشم‌انداز توسعه شهری فراهم آید.

ایرج شهین باهر
شهردار کلانشهر تبریز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات