خدمات تمام الکترونیک پرداخت قبوض درآمدی شهرداری گرگان برای شهروندان

خدمات تمام الکترونیک پرداخت قبوض درآمدی شهرداری گرگان برای شهروندان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در خصوص اقدامات شهرداری گرگان در راستای استفاده شهروندان از خدمات الکترونیک، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سال 1397 توسط شهرداری گرگان و همکاری انجام شده با اداره كل نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، كد تابعه و كد خدمت كشوري اختصاصي برای فعال کردن شناسه قبض و پرداخت قبوض درآمدی شهرداری اختصاص یافت.
وی ادامه داد: از سوی دیگر مکاتبات و رایزنی‌های لازم با بانک‌های مختلف برای ایجاد بستر مناسب در خصوص پرداخت الکترونیک قبوض درآمدی صادره از سوی شهرداری گرگان انجام و تمامي درگاههاي اينترنتي، دستگاه‌هاي خودپرداز و ... اين بانكها جهت اخذ قبوض شهرداري فعال شد.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعددی با بانک عامل و شرکت پشتیبان خدمات الکترونیک برای ایجاد کمترین خطا و مشکل در روند ارائه خدمت به شهروندان انجام شد و در این راستا تمامی حساب‌های درآمدی شهرداری گرگان در بانک‌های مختلف مسدود و در یک بانک عامل متمرکز و تمامی دستگاه‌های پوز قدیمی با دستگاههاي جديد شناسه دار انجام شد.
دادبود بیان کرد: در حال حاضر تمامي منابع درآمدي دستي سازمان‌ها و مناطق شناسايي و ضمن تعريف شناسه براي آنها بر اساس بودجه، امكان تعريف قبوض سيستمي با اين تكنولوژي فراهم شده است و در حال حاضر تمامي قبوض شهرداري مركز، مناطق و سازمانها بر اساس شناسه قبض و پرداخت ارائه شده و قابل پرداخت توسط مؤديان از طريق تمامي درگاه هاي بانكي است.
وی تاکید کرد: اين موضوع براي اولين بار انقلابي بزرگ در شهرداري گرگان در راستاي شفاف سازي و همچنين تسهيل در پرداخت عوارض و بهاي خدمات توسط شهروندان بدون مراجعه به بانك است و در حال حاضر شهرداری گرگان جزء معدود شهرداری‌هایی است که تمامی خدمات پرداخت قبوض در آن به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.
انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات