اختلاف 192 مگاواتی پیک بار و نیاز مصرف در استان گیلان

اختلاف 192 مگاواتی پیک بار و نیاز مصرف در استان گیلان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «بهمن داراب‌زاده» با اعلام این مطلب گفت: حداکثر نیاز مصرف استان گیلان در سال گذشته 2034 مگاوات و پیک بار استان در همان زمان 1842 مگاوات بود که این تفاوت، نتیجه اثربخش بودن مدیریت مصرف انرژی برق و مدیریت اضطراری بار است.
وی افزود: مکاتبه با سازمان‌ها و ادارات استان گیلان در خصوص برگزاری سمینار مدیریت بهینه مصرف برق به صورت ویدیو کنفرانسی و رعایت نکات قابل توجه مدیریت بهینه مصرف انرژی برق از جمله اقدامات انجام شده شرکت در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق است.
سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: انعقاد قرارداد با صدا و سیمای مرکز گیلان در خصوص اشاعه مباحث مرتبط با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه مدیریت بهینه مصرف انرژی برق و راه اندازی برنامه ای تحت عنوان «رادیو انرژی» از جمله اقدامات در حال انجام شرکت در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق است.
وی با بیان اینکه مدیریت مصرف، تمام ناشدنی و یک ضرورت انکارناپذیر است، افزود: هدف از مدیریت مصرف و مشارکت مشترکان در این امر، نه تنها مصرف نکردن بلکه کم مصرف کردن هم نیست و هدف اصلی استفاده صحیح، منطقی و بجا از نعمت برق است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات