درخواست همكاري از مطبوعات و اصحاب رسانه براي فرهنگ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد، مجيد دهقان در اين ديدار با تشريح وضعيت صنعت برق استان در زمان اوج مصرف، افزود: مديريت توليد و مصرف برق در كشور به صورت كلان توسط ديسپاچينگ ملي، با هدف ايجاد تعادل و حفظ پايداري شبكه برق كشور انجام مي شود و در همين راستا برنامه هاي مديريت بار را به همه استان ها ابلاغ مي كند و همه استان ها ملزم به اجراي آن هستند.
وي هدف مسئولين صنعت برق را اعمال كمترين ميزان خاموشي به مردم بيان كرد و گفت: سعي شده با اجراي طرح هاي پيك سايي و جلب مشاركت و همكاري صنايع استان، پيك بار مديريت شود تا حتي الامكان شاهد اعمال خاموشي به مردم استان نباشيم.
دهقان همچنين وظيفه روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد را اطلاع رساني جهت افزايش آگاهي عمومي و جلب مشاركت و همكاري مردم عنوان كرد و افزود: خوشبختانه مطبوعات و رسانه ها نيز در اين زمينه با ما همكاري خوبي داشته اند و اميدواريم رسانه ها با ورود تخصصي به حوزه برق بتوانند از يكسو نظرات مردم و صاحبان صنايع را براي بهبود فعاليت ها جمع آوري و منعكس كنند و از سوي ديگر مسايل و چالش هاي صنعت برق را براي درك متقابل بيشتر، اطلاع رساني نموده و سبب ايجاد ارتباطات نزديك و رفع ابهامات موجود گردند.
در ادامه نشست فرزاد فيضي مدير خانه مطبوعات يزد نيز با تشريح ساختار و فعاليت خانه مطبوعات افزود: خانه مطبوعات يزد 139 نفر عضو دارد و بر اساس قانون، هيئت مديره انتخابي سه سال فعاليت مي كند.
وي با اشاره به برگزاري ششمين دوره انتخابات نمايندگان خانه مطبوعات به صورت الكترونيكي افزود: در انتخابات ششمين دوره نمايندگاني از مديران مسئول، خبرنگاران، سرپرستي روزنامه هاي سراسري و خبرگزاري ها حضور داشتند.
مدير خانه مطبوعات يزد همچنين ارتباط آنلاين اصحاب رسانه و خبرنگاران براي برگزاري نشست خبري را با توجه به شرايط كنوني اپيدمي كرونا، اقدامي مثبت دانست و هدف از اين امر را كاهش هزينه و مشاركت بيشتر خبرنگاران شهرستان ها عنوان كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات