حدود 11 هزار متر مربع آسفالت و لکه‌گیری در معابر منطقه دو

حدود 11 هزار متر مربع آسفالت و لکه‌گیری در معابر منطقه دو

احمدشاه بالایی با بیان اینکه تناژ آسفالت برای این مساحت، 524 تن بوده است، اظهار کرد: آسفالت انجام شده به صورت دستی و مکانیزه و با اعتباری بالغ بر7میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه دو صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از تماس‌های مردمی، مبنی بر درخواست روکش و ترمیم آسفالت است، خاطرنشان کرد:کوچه دواتگران واقع درخیابان شهیدرحمانی،یاس 15و فرعی‌های آن واقع در فاز دو ناجی آباد، باند کندرو مقابل فروشگاه یاس برخی از معابری است که طی مدت مذکور و به همت حوزه معاونت عمران و ترافیک شهرداری منطقه دو تحت پوشش آسفالت قرار گرفته است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته بیش از180 هزار مترمربع از معابر منطقه با تناژی بالغ بر 18 هزارو 123 تن به صورت دستی و مکانیزه آسفالت گردید که هزینه 99 میلیارد ریالی آن از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه دو صورت پذیرفت.
شاه بالایی با اشاره به اینکه بسیاری از تماس‌های مردمی، مبنی بر درخواست روکش و ترمیم آسفالت است، خاطرنشان کرد: بلوار امام رضا(ع) حدفاصل بلوارگلستان تا فروشگاه یاس، بلوارکاج، کوچه شریفی‌نژاد و شفاهی، ارغوان پنج تا هشت و فرعی‌های ارغوان هشت،لادن 5 تا 7،نیلوفر 3 و فرعی‌های آن، روشن 8 و نارون 4، خیابان شهدای زیدی و فرعی‌های آن، خیابان صنیع‌الملک (کتابچی)، میدان و خیابان 14 معصوم (ع)،20متری محمدی، خیابان شهید رحمانی و فرعی‌های آن، جاده نوش آباد و خیابان شهید سعادتی برخی از معابری است که طی مدت مذکور و به همت حوزه معاونت عمران و ترافیک شهرداری منطقه دو تحت پوشش آسفالت قرار گرفته است.
وی در پایان ضمن قدردانی و سپاس از همدلی و تعامل شهروندانی که از طریق ارتباط با سامانه137 و یا پیامک و تماس تلفنی و فضای مجازی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه مشکلات محل سکونت و دیگر معابر سطح منطقه را مینمایند، رضایت‌مندی شهروندان را به عنوان یک سرمایه و تکیه گاهی برای مجموعه شهرداری منطقه دانست.
شاه‌بالایی متذکر شد: در این بین تلاش مجموعه شهرداری منطقه بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت معابر و همچنین سایر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی موجبات خشنودی همشهریان را فراهم نماید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات