ناوگان اتوبوسرانی و متروی شیراز تعطیل می شود

ناوگان اتوبوسرانی و متروی شیراز تعطیل می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در این خصوص گفت: اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی از جمله مکان‌هایی است که انتقال ویروس کرونا در آن بیشتر است به همین دلیل با هماهنگی ستاد استانی کرونا و اعضای شورای شهر شیراز درباره افزایش روزانه مبتلایان به کروناویروس و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر شیراز از فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه دوباره تعطیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مجتبی زوربخش افزود: برنامه تعطیلی متروی شیراز از یکشنبه ۱۵ تیرماه و تعطیلی خدمات‌دهی اتوبوسرانی از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در دستور کار قرار دادیم.
حسن شاهی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز ضمن تشکر از تعامل و همراهی بهره برداران و رانندگان زحمتکش اتوبوس اعلام کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری و مصوبه ستاد کرونای استان از دوشنبه ۱۶ تیر ماه به مدت دو هفته تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شیراز در دستور کار قراردارد .
وی اضافه کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری صورت گرفته موجب افزایش شیوع بیماری در روزهای اخیر شده و باید در راستای پیشگیری از افزایش هرچه بیشتر بیماری حسب مصوبه فوق تا دو هفته ناوگان اتوبوسرانی تعطیل گردد .
مهندس حسن شاهی از رانندگان تاکسی و شرکتهای حمل ونقل درون شهری ( تاکسی تلفنی ها) خواست با رعایت پروتکلهای بهداشتی کما فی السابق به شهروندان ارائه خدمات نموده و از اخذ مبالغ اضافی تحت هر عنوان اکیدا خودداری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات