جلسه نحوه ساماندهی مسیل های داخل شهری سرعین

جلسه ساماندهی مسیل های داخل شهری سرعین با حضور فرماندار شهرستان سرعین، معاون مدیریت بحران استانداری و رئیس شورای اسلامی شهر و نماینده شهرداری سرعین، رئیس اداره منابع آب شهرستان و مدیر وکارشناس مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان سرعین در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مسیل های داخل شهری سرعین، نسبت به انجام وظایف قانونی دستگاههای ذیربط در ساماندهی مسیل ها و رودخانه های داخل شهری تاکید کرد.

مهندس علیرضا حیدری با بیان اینکه مطالعات مربوط به ساماندهی مسیل ها در داخل شهر سرعین توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل انجام یافته است، تصریح کرد: نتیجه این مطالعه به همراه انجام راهکارهای فنی و قانونی توسط اداره منابع آب سرعین به شهرداری و فرمانداری شهرستان اعلام شده است.

وی با اشاره به جانمایی نقشه های مربوط به این مسیل ها در سامانه کاداستر اداره کل ثبت اسناد استان اظهار داشت: در این زمینه مقرر شده پیگیری حقوقی لازم برای جلوگیری از دخل و تصرف توسط اشخاص در بستر و حریم مسیل ها انجام گیرد.

در ادامه این جلسه فرماندار و دیگر مسئولین شهری سرعین نسبت به انجام وظایف قانونی تمامی دستگاههای استانی و شهرستانی جهت جلوگیری از دخل و تصرفات در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های داخل شهری سرعین تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات