رشد 12 مگاواتی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

رشد 12 مگاواتی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "داود راهزادی" در حاشیه بازدید از ایستگاه برق تلخسرو در جمع کارشناسان گفت: آمارهای ارائه شده از سوی مرکز دیسپاچینگ شرکت توانیر، حاکی از رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزان 12 مگاوات معادل سه درصد رشد مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید براینکه مصرف برق به‌صورت بی‌رویه‌ای در این استان به‌دلیل گرمای زودرس روبه‌رشد است، خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران همچنان با مصرفی بیش از 152 مگاوات بیشترین مصرف برق را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به‌دلیل گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف از سوی مشترکان برق در این استان، اکنون تمامی شهرستان‌های هشتگانه در مصرف برق سیر صعودی مصرف از یک تا پنج مگاوات را دارند.

راهزادی، کمترین رشد مصرف برق در ساعات اوج بار 48 ساعت گذشته را مربوط به شهرستان گرمسیری کهگیلویه با رشد یک مگاواتی مصرف دانست و افزود: میزان مصرف در این شهرستان اکنون 72.5 مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات صورت گرفته جهت مدیریت مصرف برق در این استان، اظهارداشت: حدود 2 هزار انشعاب کشاورزی، صنعتی و عمومی در ساعات 12 تا 16 هر روز قطع و به‌طور خودکار وصل می‌شود.

به گزارش پاون، 265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات