تقدیر شهرداری از نظام مهندسی گرگان

تقدیر شهرداری از نظام مهندسی گرگان


رییس شورای اسلامی شهرگرگان از محمد ابراهیم پوررییس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برای همکاری با شهرداری گرگان در انتخاب گرگان به عنوان شهر دوستدار کودک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان، کميته ملی هماهنگي شهر دوستدار كودك در وزارت کشور و در چارچوب همکاریهای مشترک این وزارتخانه با یونیسف برای اجرای ابتکار جهانی شهرهای دوستدار کودک در ایران،  پس از بررسی نتایج ارزیابی شهرهای متقاضی پایلوت شهر دوستدار کودک، دوازده شهر را بر اساس ارزیابی عملکرد به عنوان شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب کرد. گرگان یکی از دوازده شهر دوستدار کودک انتخاب شد.

در نشستی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در محل سالن جلسات شورای شهر گرگان برگزار شد، رییس نظام مهندسی ساختمان گلستان در خصوص  اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در زمینه شهر دوستدار کودک گفت: اولین جشنواره شهر دوستدار کودک در سال 1396 توسط این سازمان و با همکاری شهرداری، سازمان فرهنگی و ورزشی وکانون پرورش فکری کودکان استان برگزار شد.

ابراهیم پور افزود : آثار ارسالی به این جشنواره در قالب فیلم کوتاه، نقاشی و داستان نویسی با موضوع شهر دوستدار کودک(انتظارات کودکان از شهر ) بود که 120 اثر به جشنواره ارسال شد.

رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان یادآورشد: در مراسم باشکوهی در دو شهر گرگان و گنبد از کلیه شرکت کنندگان در این جشنواره  تقدیر و تشکر شد.

در این نشست از کلیه دست اندرکاران شهر دوستدار کودک توسط شهردار و رییس شورای اسلامی شهرگرگان  تقدیر و تشکر شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات