یزد صاحب شهرک صنایع چوب می...

رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد با بیان اینکه همدلی اتحادیه ها در زمینه سازیِ شهری آرام و ایجاد شهرکی تخصصی ستودنی است، از ایجاد شهرک صنایع چوب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد – محمد رضا دشتی در نشست رئیس و کادر اجرائی اتحادیه صنایع چوب با وی، ضمن تقدیر از پیگیری های اعضای اتحادیه، اظهار کرد: به حق شایستگی نمایندگان اتحادیه در پیگیری و جدیت در ایجاد شهرک صنایع چوب ستودنی است.

رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد تصریح کرد: در راستای رسالت سازمانی خود، در نظر داریم که با همت اصناف به سمت راسته بازارها و ایجاد بستر و زمینه برای شهری آرام حرکت کنیم و این مهم بدون همراهی اصناف و تک تک واحدهای صنفی محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از جمله اتحادیه های دلسوز و پیگیر در زمینه ایجاد شهرک، اتحادیه سنگ در یزد می باشد که با تدابیر اندیشیده شده و زمان بندی پس از اختصاص زمین به سمت خروج آنها از شهر خواهیم رفت، خاظر نشان کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی هیئت مدیره سازمان و شهردار یزد، قادر خواهیم بود زمین به قیمت مناسب برای خروج مشاغل فنی ارائه نمائیم و در تحقق این مهم نیز تلاش خواهیم نمود.

در این نشست همچنین رئیس اتحادیه صنایع چوب یزد با بیان اینکه فعالان این اتحادیه در 9 رشته تخصصی و حدود 1300 واحد صنفی در شهر مشغول به فعالیت اند، افزود: همت ما تلاش در راستای هم افزایی و ایجاد یک شهرک همانند سایر استان ها و به مراتب بروزتر است و این مهم در یزد به عنوان شهر مرکزی در کشور دور از انتظار نیست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات