اعطای تسهیلات ساخت واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی تا سقف 100 میلیون تومان / تخصیص قیر رایگان جهت بازآفرینی محلات هدف

اعطای تسهیلات ساخت واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی تا سقف 100 میلیون تومان / تخصیص قیر رایگان جهت بازآفرینی محلات هدف

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، شهرام باباخانی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در بیست و سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اردبیل که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری برگزار گردید با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای احداث واحدهای مسکونی در محلات هدف و سکونتگاهها نسبت به معرفی متقاضیان برای اخذ تسهیلات ساخت تا سقف 100 میلیون تومان در صورت رعایت کلیه شرایط اقدام می نماید.

وی گفت: احداث ساختمانهای خانه محله ، سالن تربیت بدنی ، آسفالت معابر و پیاده راه سازی در سطح استان و در قالب اعتبارات دولتی به مبلغ 84000 میلیون ریال در حال اجرا می باشد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل افزود : در راستای تخصیص قیر رایگان جهت بازآفرینی محلات هدف با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان قیر به شهرداری ها تحویل داده شده که می بایست قیر اختصاص یافته صرفاً در محلات هدف مورد استفاده قرار گیرد.

دراحیای بافت های ناکارآمد تمامی دستگاهها باید پای کار بوده و هماهنگ عمل کنند

موسی کنعانپور مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در ادامه این جلسه احیای بافت های ناکارآمد و باز آفرینی شهری را امری ضروری در کاهش مشکلات اجتماعی دانست و بر پیگیری مسوولان مربوطه در شهرستان ها در این خصوص تاکید کرد .

وی گفت: با استفاده از ظرفیت صندوق های نیکوکاری و حمایتی باید مشکلات این مناطق احصاء و با همکاری خیرین جهت مشارکت در پروژه ها و برنامه های بازآفرینی در راستای بهسازی بافت ها اقدام شود .

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل استفاده از تجارب موفق در زمینه باز آفرینی شهری و احیای بافت های ناکارآمد را گامی در راستای اجرای مناسب این اقدام دانست .

وی افزود: دراحیای بافت های ناکارآمد تمامی دستگاهها باید پای کار بوده و هماهنگ عمل کنند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات