اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های شهر دوستدار کودک در پارک‌های تبریز

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های شهر دوستدار کودک در پارک‌های تبریز

به گزارش شهریار، محمد عزتی در گفتگو با شهریار در خصوص آخرین اقدامات تبریز برای پیوستن به شهرهای دوستدار کودک اظهار داشت: دستیابی به افتخار انتخاب شهر تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در نتیجه تلاش‌های مجموعه شهرداری تبریز و استقرار امور شهر دوستدار کودک و شروع به فعالیت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از سال ۹۷ میسر شده است.

او افزود: پیش بینی اعتبار اختصاصی برای شهر دوستدار کودک در برنامه پنج ساله شهرداری تبریز اقدامی شایسته بوده که بازتابی ملی و جهانی خواهد داشت.

عزتی با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات تبریز برای پیوستن به شهرهای دوستدار کودک گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث شهر دوستدار کودک در تبریز موفقیت های چشمگیری در این خصوص صورت گرفته است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز ادامه داد: احداث پارک کودک در حوزه منطقه ۵ تبریز و پارک دیگری در کوی دادگستری واقع در منطقه ۲ در راستای طرح های شهر دوستدار کودک در حال انجام است که برای احداث این پارک ها از کارشناسان متخصص این حوزه در معاونت شهرسازی اعلام نظر صورت گرفته است.

او با بیان اینکه با تعامل هر چه بیشتر بین مجموعه ها می توان در پیشبرد این اقدامات موفق عمل کرد، گفت: باید جایگاه خود را حفظ کرده و در مسیر شهر دوستدار کودک پیشرو باشیم چرا که در سایه تعامل اقدامات بسیاری می توان انجام داد.

عزتی خاطرنشان کرد: اجرایی چنین طرح هایی می تواند در معرفی و برجسته کردن هر چه بیشتر جایگاه تبریز موثر باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات