امدادرسانی به 393 حادثه طی خرداد ماه سالجاری

امدادرسانی به 393 حادثه طی خرداد ماه سالجاری

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداري ساري ،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان از نجات 62 نفر از شهروندان و هموطنان از حوادث خرداد ماه در ساری خبر داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان ساروی، به امدادرسانی آنان به 393 حادثه طی خرداد ماه سالجاری اشاره کرد و افزود : با تلاش بی وقفه ماموران آتش نشانی طی مدت مذکور 237 مورد عملیات اطفای حريق و 156 مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

دومیرکلایی با تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان جهت پیشگیری از وقوع حوادث، خاطر نشان كرد : در اثر حريق و حوادث رخداده طي اين ماه متاسفانه 35 نفر مصدوم شدند.

وی به افزایش گرمای هوا از خرداد ماه و نیز به روند افزایشی آمار حریق های علف هرز، زمین خالی و باغات کشاورزی اشاره کرد و افزود: 65 درصد عملیات های آتش نشانان طی این ماه را این نوع حریق ها تشکیل داده است که از شهروندان و کشاورزان محترم در خواست می شود جهت حفظ منابع طبیعی و جنگلی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی آتش نشانان از آتش زدن علف های هرز، ضایعات باغی و کشاورزی جداً خودداری نمایند.

دومیرکلایی با اشاره به امدادرسانی این سازمان به حوادث خارج از محدوده شهری، عنوان کرد: بر اساس وظایف انسان دوستانه و در راستای امدادرسانی به شهروندان و هموطنان حادثه دیده، آتش نشاني ساري طي اين مدت 104 عمليات خارج از شهر داشته كه 410 مامور اتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در پایان رئیس سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری 125 ، آدرس دقیق و نوع حادثه را اطلاع رسانی نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات