ارائه خدمات به چاه‌های فاقد کنتور در یزد ممنوع شد

ارائه خدمات به چاه‌های فاقد کنتور در یزد ممنوع شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «محمدحسین باقری» در اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان یزد در خصوص نصب کنتورهوشمند روی تمامی چاه‌های این شهرستان، گفت: یکی از مصوبات جلسه قبل شورای حفاظت، نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های دولتی، عمومی و شهرداری‌ها بود که با پیگیری‌های به‌عمل آمده اکنون هفت مورد از چاه‌های کشاورزی فاقد کنتور هستند که در آینده‌ای نزدیک این موارد نیز مجهز می‌شوند.
وی اظهار کرد: حدود 95 درصد چاه‌های کشاورزی شهرستان یزد طی دو سال اخیر مجهز به کنتور هوشمند شده که در این خصوص شهرستان یزد از وضعیت مناسبی نسبت به سایر شهرستان‌های استان برخوردار است.
رئیس گروه احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی استان با اشاره به صنعتی بودن شهر یزد و تجهیز حدود 70 درصد چاه‌های صنعتی تا کنون، از برنامه‌ریزی جهت اتمام نصب کنتور چاه‌های صنعتی تا پایان سال خبر داد و گفت: ارائه هرگونه خدمات به چاه‌های فاقد کنتور بنا بر مصوبه شورای حفاظت منابع آب ممنوع شده است.
باقری در پایان به اجرای طرح سپاس آب در استان اشاره کرد و گفت: به‌رغم اینکه شهرستان یزد در بخش گلخانه‌ای سرآمد است و موارد زیادی برای ارائه در طرح سپاس آب دارد، اما تا کنون هیچ الگویی برای شرکت در این جشنواره معرفی نشده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات