کلنگ پارک 10 هکتاری امید در یاسوج به زمین زده شد/ تصاویر

کلنگ پارک 10 هکتاری امید در یاسوج به زمین زده شد/ تصاویر

مراسم کلنگ زنی پارک امید یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این پارک که در مجاورت پل سوم بشار احداث خواهد شد ادامه پارک های ساحل رودخانه بشار در محدوده شهر یاسوج است.

در این آئین استاندار، معاون عمرانی، دادستان مرکز استان، فرماندار بویراحمد، سرپرست شرکت اب منطقه ای،شهردار یاسوج، رئیس و برخی اعضای شورای
اسلامی این شهر حضور داشتند.

در ابتدا حجت الاسلام ایرج جمالسیرت مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از اعتبار اولیه ۵۰میلیارد ریالی در سال جاری برای این پروژه خبر داد و گفت: این زمین به مساحت ۱۰هکتار قرار است محیطی آرام و با نشاط برای شهروندان فراهم کند.

شهردار یاسوج در این مراسم گفت: در بحث پروژه های زیرساختی تلاش‌های زیادی طی این مدت انجام شده است که می توان به طور مثال به طرح معبر ۵کیلومتری آیت الله ملک حسینی از جمعه بازار تا پل سوم بشار نزدیک به ۳ دهه بلاتکلیف مانده بود اشاره کرد.

دکتر نستهن مقدم در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه رشد یاسوج نسبت به توسعه متوازن آن بیشتر است و مهاجر پذیر ترین شهر کشور هست و همچنین دارای اب و هوای خوب و زیبایی بی نظیری است بایدمورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مقدم با اشاره به وضعیت مالی ضعیف مردم شهر و همچنین اضافه شدن مهاجرین به افراد جویای کار گفت:ما نمی توانیم با وجود این مشکلات عدیده تمام هزینه های ساخت پارک را تامین کنیم و انتظار داریم در خصوص تامین اعتبارات از محل اعتبارات استانی همکاری شود.

استاندار نیز در این مراسم گفت: کلنگ زنی پارک امید به قدری مهم بود که دادستان مرکز استان با وجود این که در اینگونه مراسمات کمتر شرکت می کند برای حفاظت از بستر رودخانه به ایمنی شهر حضور دارد.

حسین کلانتری وی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در این استان به خصوص شهر یاسوج وجود دارد می توان شاهد پیشرفت خوبی داره این زمینه ها بود این مکان احداث پارک سرسبز خواهد شد و دیگر شاهد منظره نامناسب فعلی نخواهیم بود.

وی در ادامه گفت: از انسجام و همبستگی شورای شهر یاسوج حمایت می‌کنیم و از این قضیه بسیار خرسندیم.

کناری فرماندار بویراحمد نیز در ادامه گفت: با تلاش‌های استاندار و مسئولین استانی آمارها در خصوص خانه دار شدن مردم نشان می دهد در حوزه مسکن مهر، مسکن امید و مسکن مددجویان وضعیت مطلوبی داریم.

وی در ادامه از مشارکت ۵۰درصدی برای اعتبارات این پارک با شهرداری خبر داد و گفت: هر میزان اعتبار شهردار برای این پروژه در نظر گرفت به همان اندازه ما کمک خواهیم کرد.

در پایان کلنگ این پارک توسط استاندار و سایر مسئولین بر زمین زده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات