امام جمعه معزز مهریز با شهردار باغ شهر تاریخی مهریز دیدار و گفتگو کرد

امام جمعه معزز مهریز با شهردار باغ شهر تاریخی مهریز دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری باغ شهرتاریخی مهریز شهردار، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز صبح امروز چهارشنبه با حضور در شهرداری این شهر از زحمات امیرحمزه زارعزاده تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز شهرداران را از خادمان واقعی مردم معرفی نمود و آسایش و آرامش شهروندان مهریزی  را نتیجه زحمات و خدمات شهردار و مجموعه خدوم شهرداری دانست.

امام جمعه مهریزافزود : مدیران اجرایی شهرداری کاری بسیار خطیر و سنگینی را بر دوش دارندو آرزومندیم با درایت و همکاری جمیع کارکنان، بتوانند رسالت خویش را در خدمت به شهروندان شریف به انجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در مهریز ادامه داد :در دوران کرونایی ، فعالیت شهرداری ها پیچیده تر شد و شهرداری مهریز اقدامات موثری را در زمینه مبارزه با شیوع این ویروس انجام داد

امام جمعه مهریز  گفت: خدمت به مردم توفیق و عبادت بزرگی است که خداوند متعال آن را به شما عنایت کرده که می بایست برای جلب رضایت خداوند ، ائمه اطهار و مردم و همکارانتان گام بردارید

حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی  ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات و فعالیت های شهرداری باغ شهر تاریخی مهریز در عرصه های مختلف، گفت :برای کلیه خادمان مجموعه شهرداری آرزوی توفیق بیشتر خدمتگزاری به مردم دارم و امیدوارم همه در ظل الطاف الهی موفق و موید باشند.

امیرحمزه زارعزاده شهردار مهریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور امام جمعه معزز مهریز از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای محترم شورای شهر و مسئولین شهرستان و با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب  بتوانیم اتفاقات خوبی را برای همشهریان خود رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهریز

    منبع خبر

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر مهریز می باشد

      نظرات