استفاده از نمای پلیمری در پروژه میدان آذربایجان/ کرونا روند نماکاری را کند کرده است

استفاده از نمای پلیمری در پروژه میدان آذربایجان/ کرونا روند نماکاری را کند کرده است

به گزارش شهریار، امیرعلی کامرانی در خصوص نماکاری میدان آذربایجان گفت: اواخر سال ۹۸ نقشه های اجرایی تهیه شده از طرف مشاور پروژه میدان آذربایجان با در نظر گرفتن آیتم براورد منظم به پیمان در خصوص نمای پروژه که پلیمری در نظر گرفته شده بود، پس از بررسی لازم و تایید از طرف معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبربز جهت اجرا به پیمانکار مجری ابلاغ شد.

وی سپس ادامه داد: متعاقب این موضوع پیمانکار نسبت به سفارش تولید نما و شروع زیر کار نما در رمپ بابایی به آذربایجان اقدام کرد که با توجه به کمبود کارخانه تولید نمای پلیمری که تنها یک مورد در شهر وجود دارد پس از تهیه قالب های نما بر اساس نقشه ارایه شده از اول سال ۹۹ قصد تولید داشت.

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری تبریز افزود: شروع کار تولید نما با شیوع بیماری کرونا مصادف شد و حدود ۲ ماه موجب وقفه در تولید شد.

کامرانی اظهار داشت: از اواخر خرداد ماه تولید نمای پلیمری در کارخانه با تولید روزانه ۳۰ متر مربع انجام و به محل پروژه ارسال می شود و حدود ۲۰۰ مترمربع به غیر از  زیر کار، نمای پلیمری در پروژه اجرا شده و سعی بر این است با سفارش قالب اضافی و تولید بیشتر در روزهای آتی نسبت به اجرای نماکاری پروژه میدان آذربایجان تسریع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات