تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم بسیج شود

تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم بسیج شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ جمالی پور افزود: اگر مردم از نزدیک شاهد باشند که منتخبین شورا و شهردار عزم خود را برای خدمت جزم کرده اند خرسند خواهند شد.

وی ادامه داد: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است که همه ما در مجموعه های نظام اعم از دولتی، قضائی و نمایندگان مجلس و نظامی و همه خدمتگزارانی که در قالب نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند باید در کنار هم قرار بگیرند و ظرفیت خود را برای خدمت شایسته به مردم بسیج کنند، همانگونه که دشمنان ما همه ظرفیت های خود را برای آسیب به کشور بسیج کرده اند و از هر توطئه ای برای ایجاد مانع در توسعه و پیشرفت کشور استفاده می کنند تا مردم را مایوس کنند و به نوعی در ذهن مردم القا کنند که جمهوری اسلامی توان کار و خدمت را ندارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: ما باید با بسیج همه ظرفیت ها و با همدلی امید را در دل مردم ایجاد کنیم و از آینده تصویر روشنی در ذهن آنان بسازیم.

وی تاکید کرد: مردم زمانی به آینده امیدوار می شوند که مشاهده کنند عناصر حکومت خارج از مباحث انحرافی در کنار هم قرار گرفته اند و در حال کار و تلاش هستند.

استاندار قزوین عنوان کرد: ما باید از منابعی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم و از بیت المال خوب صیانت کنیم تا زمینه خرسندی شهروندان را فراهم کنیم.

جمالی پور تصریح کرد: اگر بسیج سازندگی در کنار شهرداری به کار سازندگی می پردازد و در کنار دولت کارهای مهم را انجام می دهد نشان دهنده آن است که مجموعه های نظام ظرفیت خود را برای خدمت بیشتر به مردم بسیج کرده اند.

استاندار قزوین با اشاره به افتتاح پروژه های شهری با همکاری بسیج سازندگی یادآور شد: این اقدام نمونه ای از تعامل، همکاری و خدمت رسانی مشترک بسیج سازندگی، شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد که بسیار ارزشمند و امیدبخش است و من قدردانی می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات