قرارداد همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با شهرداری گرگان امضاء شد

قرارداد همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با شهرداری گرگان امضاء شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، صبح امروز با حضور «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) قرارداد همکاری شهرداری گرگان با این قرارگاه برای اجرای فاز یک پروژه بزرگ شهربازی مدرن گرگان به امضاء رسید.

با امضای این قرارداد، عملیات اجرایی توسط این قرارگاه با استقرار ماشین‌آلات سنگین در محل پروژه شهربازی گرگان آغاز و به صورت رسمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای نخستین بار در تاریخ شهرداری گرگان این قرارگاه به عرصه اجرای پروژه‌های شهری در گرگان وارد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تقدیر از نگاه و اقدام شهرداری گرگان و حمایت‌های شورای اسلامی شهر گرگان از پروژه‌های بزرگ در این شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این پروژه مشخص بودن وضعیت بودجه، مجوزهای پروژه و حمایت تمام قد استاندار گلستان از پروژه است.

سعید محمد بیان کرد: به طور معمول قرارگاه به پروژه‌هایی با این موضوع وارد نمی‌شود اما به دلیل اثرگذاری پروژه در منطقه و خدمتی که می‌تواند برای مردم داشته باشد و با توجه به اینکه اجرای این پروژه جزء مطالبات مردمی است، قرارگاه برای اجرای این پروژه وارد میدان شده است.

وی با تقدیر از اعتماد شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و استانداری گلستان به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بازوی توانمند همه دولت‌ها بوده و خواهد بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها قرارگاه سازندگی خاتم توانسته جای شرکت‌های بزرگ خارجی را در کشور پر‌ کند و برگ زرینی را در اوج تحریم‌ها به ثبت برساند.

محمد گفت: تمامی پروژه‌های قرارگاه در این وضعیت کشور هم فعال است هرچند سرعت کم است اما اجازه ندادیم چراغ پروژه خاموش شود.

در پایان این جلسه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به همراه استاندار گلستان از محل اجرای پروژه بزرگ شهربازی مدرن گرگان بازدید کرد.

قرارداد همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با شهرداری گرگان امضاء شد

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات