یافتن سرمایه‌گذار در شرایط دشوار امروز، هنر شهردار ساری است

یافتن سرمایه‌گذار در شرایط دشوار امروز، هنر شهردار ساری است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، نشست مشترک حسین زادگان استاندار مازندران با عباس رجبی شهردار ساری برگزار شد.

در این نشست که رازجویان معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران، رضایی فرماندار مرکز استان، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، عباس رجبی شهردار و عشوری و نقیبی اعضای شورای اسلامی شهر ساری حضور داشتند،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران گفت:  هنر شهردار ساری برای یافتن سرمایه‌گذار ، نوید خوبی برای شهروندان ساروی است چرا که ساری در سال 2022  به‌عنوان پایتخت گردشگری میزبان کشورهای اکو در مرکز مازندران می باشد.

عباس رجبی شهردار ساری در نشست با استاندار مازندران درباره پروژه زمین صفرآباد گفت: ایجاد مرکز بزرگ گردشگری و تفریحی در زمین صفرآباد از طرح‌هایی است که مجموعه شهرداری ساری پیگیر اجرایی شدن آن می باشد.

رجبی بابیان اینکه این ظرفیت تفریحی و گردشگری به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: با انتخاب سرمایه‌گذار موثر ، پروژه رفاهی ماندگاری را برای شهروندان به یادگار خواهیم گذاشت.

اسفندیار عشوری عضو شورای اسلامی شهر ساری و رییس کمیسیون سرمایه گذاری این شورا، در این نشست گفت: حسین زادگان استاندار مازندران، مسئولی ساعی و پرتلاش است و از پروژه‌های شهرداری و همچنین استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

فرامرز نقیبی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه زمین صفرآباد به دلیل نزدیکی به شهر ساری و قرار گرفتن در مسیر منتهی به دریای خزر فرصت خوبی برای گردشگری است، گفت: جذب سرمایه‌گذار برای احداث این پروژه فرصت خدمت به شهروندان را بیش از پیش فراهم می‌کند.

گفتنی است، زمین هفت و نیم هکتاری صفرآباد ساری که ظرفیت مهمی در گردشگری ساری محسوب می‌شود سال‌ها با وعده ایجاد شهربازی، بدون استفاده باقی‌مانده و امروز رجبی شهردار ساری پیگیر اجرای طرح گردشگری در این زمین با مشارکت سرمایه‌گذاران است.

رجبی شهردار ساری که توسعه گردشگری و ارائه خدمات به شهروندان را پیگیری می‌کند امروز برای ارائه خدمات رفاهی بیشتر به شهروندان، به دنبال جذب سرمایه‌گذار در پروژه های مختلف شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات