تعامل میراث فرهنگی و شورای پنجم در کشور بی‌نظیر  ...

تعامل میراث فرهنگی و شورای پنجم در کشور بی‌نظیر ...

تعامل میراث فرهنگی و شورای پنجم در کشور بی‌نظیر است/ اقدامات مدیریت شهری برای احیای توس در اذهان عمومی همیشه ماندگار خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ابوالفضل مکرمی‌فر در مراسم افتتاح فاز ۳ جلوخان آرامگاه فردوسی و آغاز عملیات اجرایی اتصال آن به کهندژ که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و شهردار و مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره اقدامات جاودانه‌ای را در تاریخ مشهد رقم زدند؛ اقداماتی که مردم همیشه از آنها به نیکی یاد خواهند کرد و لذا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری و مدیریت شهری مشهد در دولت دوازدهم، کنار یکدیگر اتفاقات خوبی را رقم زدند که بی‌نظیر است، گفت: در تمام کشور، میراث فرهنگی در تقابل با شهرداری‌ها هستند ولی در خراسان رضوی و مشهد شرایط به گونه دیگری رقم خورده که بواسطه همین همکاری و هم‌افزایی اقدامات سترگی در توس انجام شده و عمران و آبادانی این بافت تاریخی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مجموعه نیز همسو با شهرداری، اقدامات مختلفی را در توس دنبال کرده است؛ این اقدامات انجام شده، مسیری برای ادامه راه آیندگان است و هیچگونه ممانعت قانونی از نظر میراث و شهرداری برای آبادانی توس وجود ندارد.

مکرمی‌فر افزود: امیدواریم این همسویی و همدلی بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی و گردشگری در سایر زمینه‌ها همچون تملک خانه‌های تاریخی و ... نیز استمرار داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: نگاه شورای پنجم شهر مشهد و شهرداری در این دوره، نگاه غالب فرهنگی است و این تلاش‌ها بعنوان یک خاطره بسیار خوب در اذهان عمومی مردم مشهد خواهد ماند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات