سامانه  بيمه حوادث مشتركان برق  راه اندازي شد

سامانه بيمه حوادث مشتركان برق راه اندازي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير ، غلامعلي  رخشاني مهر، معاون هماهنگي توزيع شركت توانير در مراسم افتتاح پروژه هاي آب و برق دهمين هفته پويش الف ب ايران اظهار داشت: ذيل برنامه تحول ديجيتال به عنوان يك گام مهم در توسعه خدمات رساني به مشتركان، برنامه هاي زيادي تدوين شده كه در كنار توسعه زيرساخت ها در دستور كار صنعت برق كشور قرار دارد تا بتوانيم با هوشمندسازي و اتوماسيون، خدمات بهتري را به مشتركان ارايه دهيم .

وي افزود: در تحول ديجيتال شاخصهاي مهم متعددي درنظر گرفته مي شود كه از جمله آنها كاهش زمان خاموشي هاي ناشي از حوادث، مدت زمان فروش و ارايه خدمات، شاخص كيفيت ولتاژ، پشتيباني مالي و حقوقي از مشتركاني كه خسارت مي بينند و ايجاد بستر مناسب براي ارزيابي خدمات ارايه شده به مردم است.
رخشاني مهر تصريح كرد: در زمينه توسعه خدمات غيرحضوري در 84  خدمت كه مصوبه شوراي عالي اداري براي آنها اخذ شده، تا پايان سال جاري در تمامي استانهاي كشور خدمات غيرحضوري به طور 100 درصدي اجرا مي شود.
وي ادامه داد: مشتركان برق همكاري بسيار خوبي با شركت هاي توزيع در تابستان 98 داشتند كه منجر شد تابستان سال گذشته را با خاموشي صفر پشت سر بگذاريم و تابستان سال جاري را نيز تا امروز با همكاري مردم با خاموشي صفر گذرانديم و اميدواريم با ادامه همكاري مشتركان تا پايان تابستان شاهد تحقق خاموشي صفر در كشور باشيم.
معاون هماهنگي توزيع شركت توانير اذعان داشت: امروز سامانه ثبت حوادث در بستر وبسايت توانير به بهره برداري مي رسد تا مردم بتوانند در فضايي شفاف و در بستري كه پيچيدگي هاي قبلي ساده سازي شده، نسبت به ثبت خسارات لوازم خانگي خود ناشي از برق، اقدام كنند.
وي افزود: از امروز مردم مي توانند خسارات متحمل شده از ابتداي سال جاري را در سامانه مربوطه ثبت كنند و دوماه ديگر، بعد از مشخص شدن شركت بيمه گر و انجام ارزيابي هاي كارشناسي، خسارت مردم پرداخت مي شود.
وي افزود: هزينه بيمه لوازم خانگي برقي مردم از محل دريافت 50 تومان در قبوض برق خانگي روستايي و دريافت 100 تومان در قبوض خانگي شهري و تجاري است كه اين ارقام مستقيما به شركت بيمه گر پرداخت مي شود.
وي ادامه داد: در سال گذشته، از اين محل 81 ميليارد و700 ميليون تومان از مردم گرفتيم كه تا امروز 21 ميليارد و 400 ميليون تومان پرداخت شده، 21 ميليارد و 700 ميليون تومان قطعي شده و 40 ميليارد تومان نيز در دست بررسي است.


لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات