توافق جدید نظام مهندسی اصفهان با شرکت گاز

توافق جدید نظام مهندسی اصفهان با شرکت گاز


مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و شرکت گاز  به توافقات جدیدی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، هفتمین نشست مشترک سازمان و شرکت گاز  با حضور مدیر عامل و تعدادی از مسوولان شرکت گاز استان و همچنین رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مسئول واحد بازرسی و امور زیر بنایی برگزار شد.

مهندس علوی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سلسله نشست ها, حضور مهندس عسکری در این جلسه را فرصتی مغتنم برای بررسی مسائل فی مابین و  توسعه تعاملات  با سازمان دانست.

وی با اعلام آمادگی مجموعه شرکت گاز اصفهان برای گسترش هرچه بیشتر همکاری های مشترک در راستای خدمت به مردم, اعلام کرد: مقرر شد پس از برگزاری جلسه هماهنگی ناظرین گاز دوپوند سازمان که در مرداد ماه سال جاری تشکیل می شود، نظارت بر سیستم لوله کشی گاز مشترکان عمده صنایع و کارخانجات به سازمان واگذار شد.

مهندس عسکری نیز با تشکر از زحمات ارزشمند مدیر عامل و سایر مسوولان شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به حساسیت حفظ جان و ایمنی  شهروندان  ، در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه نظارت گاز اظهار کرد : سازمان نظام مهندسی ساختمان با استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی اعضای خود ، همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات فنی مرتبط با ساختمان بوده و همین امر باعث  ایجاد تحول در ساخت و ساز از جمله سیستم  های لوله کشی گاز شده است که حتی در روستاهای دورافتاده استان نیز شاهد اینگونه  همکاری و توسعه خدمات فنی و  مهندسی هستیم.

در ادامه نشست در خصوص برخی از مسایل فنی از جمله نحوه طراحی و اجرای لوله کشی گاز گلخانه های سنتی و همچنین اختصاص کنتور گاز مشترک به مجتمع های 30 واحد به بالا و نصب لوله جانشین کنتور و ارائه راهکار برای اجرایی کردن مبحث 22 مقررات ملی و کاهش دوره مسوولیت ناظرین گاز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات